۰

توصيه هاي آیت الله علوی گرگانی به مؤسسات مالي

خیرین به فکر افراد نیازمند جامعه باشند، چرا که اگر خیرین ، افراد نیازمند جامعه را سرپرستی کنند، قطعا بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۰
۱۱:۴۱ - ۳۱ تير ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، آیت الله علوی گرگانی روز چهارشنبه در دیدار مدیر عامل صندوق ذخیره علوی که در دفتر معظم له برگزار شد، گفتند: باید مؤسسه و عوامل و کارکنان این گونه موسسات به گونه ای عمل کنند که مردم احساس امنیت کنند. 

معظم له بیان داشتند: خیرین به فکر افراد نیازمند جامعه باشند. اگر خیرین افراد نیازمند جامعه را سرپرستی کنند، قطعا بسیاری از  مشکلات برطرف خواهد شد.

*لزوم ترویج قرض الحسنه در جامعه

ایشان افزودند: بانک ها از طریق دادن رائه  قرض الحسنه به جامعه اسلامی خدمت کنند.

 آیت الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم خدمت رسانی به آحاد افراد جامعه خصوصا نیازمندان و محرومان، گفتند: باید از بعضی مؤسسات خیریه مانند مؤسسه ذخیره علوی که برای رفع مشکلات مردم قدم های مثبتی برمی دارند و برای احیاء وام قرض الحسنه تلاش می کنند قدردانی کرد.

معظم له بیان داشتند: ضروری است برنامه هایی را طراحی کرد تا این گونه مؤسسات در جامعه اسلامی بیشتر شود و  همچین باید کاری کرد تا دیگر مؤسسات و بانک ها هم تشویق به انجام این نوع فعالیت ها شوند.

ایشان  در پایان افزودند: باید کاری کرد تا خیّرین در این مسیر سرمایه گذاری کنند؛ این گونه خدمات نه تنها هیچ وقت از بین نخواهد رفت، بلکه در پیشگاه خدا از اجر زیادی هم برخوردار خواهند بود.

 انتهاي پيام/٦٥٤
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: