۰

فریاد الله اکبر در بحرین طنین انداز می شود

علمای بحرین از شهروندان این کشور خواستند تا ساعت ۹ شامگاه چهارشنبه بر فراز بام خانه های این کشور فریاد الله اکبر سر دهند.
کد خبر: ۱۲۲۵۹۱
۱۱:۰۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، علمای بحرین در بیانیه ای تاکید کردند که این اقدام به هدف بیان مخالفت با هدف قرار دادن فراگیری صورت می گیرد که رژیم آل خلیفه علیه شیعیان و شخصیت های آنها در پیش گرفته است.
نیروهای امنیتی بحرین روز گذشته به تجمع شیعیان در منطقه الدراز حمله کردند و شهروندان و علمای این منطقه در حالی که کفن به تن کرده بودند، از آنها استقبال کردند که نیروهای امنیتی در بین شعارها و فریادهای الله اکبر مجبور به عقب نشینی کردند.

از طرف دیگر «سید مجید المشعل» رئیس شورای اسلامی علمایی بحرین شب گذشته پس از اقامه نماز مغرب به ایراد خطبه پرداخت و بر پایداری و پافشاری در تجمع روبروی منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم تاکید کرد.
وی رژیم آل خلیفه را عدم تکرار کربلای دوم در بحرین هشدار داد و خطاب به حکومت گفت: «شما فرزندان این طایفه را در شرایط انتخاب اسارت و ذلت قرار داده اید».

المشعل در ادامه سخنانش که با فریادهای «هیهات من الذله» جمعیت همراه بود، گفت: ما اینجا جمع شده ایم تا از دین، عقیده، مقدسات، شخصیت ها، فقها و از وجودمان به عنوان طایفه شیعیان که هدف قرار گرفته شده،  دفاع کنیم.
وی با توصیف حکومت به ستمگری اظهار کرد: شما با ملت بی سلاحی روبرو هستید که چیزی جز خون سرخ برای دفاع از خود ندارد.
 

انتهای پیام/٦٥٤
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: