۰

اقدام خیرخواهانه جوانان مسلمان انگلیسی+ تصویر

جوانان مسلمان انگلیسی با وجود روزه داری در طول روزهای ماه مبارک رمضان، در مسابقات دوومیدانی شرکت کردند تا جوایز به دست آمده را در جهت کمک به افراد بی خانمان و بی بضاعت اهداء نمایند.
کد خبر: ۱۲۰۸۹۶
۱۰:۲۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، جوانان مسلمان انگلیسی روز یکشنبه هفته جاری در مسابقات دوومیدانی به مسافت ۱۰ کیلومتر، شرکت کردند.

این جوانان که با دهان روزه در این مسابقات شرکت کردند، جوایز خود را در جهت کمک به افراد بی خانمان و بی بضاعت صرف خواهند نمود.

در مسابقات دوومیدانی امسال که ۱۱امین دوره خود را شاهد بود، حدود ۳۰۰۰ هزار دونده مساقت بین "لیورپول" و "نیو برایگتون" را دویدند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

آنچه برای جوانان مسلمان شرکت کننده در این مسابقات اهمیت داشت، ایجاد توجه نسبت به افراد بی بضاعت و نیازمند و نیز جذب سرمایه برای کمک به آنان بود.

در صفحه فیسبوک مربوط به این مسابقات پستی با این مضمون گذاشته شده بود: یکی از آموزه ها و تعالیم اسلامی این است که به همسایگان و کسانی که از قدرت مالی کمی برخوردارند، کمک شود و از آنان دستگیری شود.

یکی از مشکلاتی که جامعه انگلیس با آن مواجه است، معضل افراد بی خانمان است که شبها را در خیابان ها به صبح می رسانند و در اغلب موارد، غذا و پوشاک مناسبی برای استفاده ندارند.

لازم به ذکر است، طبق آماری که اخیرا در انگلیس منتشر شده است، این کشور محل سکونت حدود ۲.۸ میلیون مسلمان است که در شهرهای مختلف این کشور ساکن هستند و اکثر آنان از اینکه شهروند انگلیس محسوب می شوند، اظهار رضایت کرده اند..

اقدام خیرخواهانه جوانان مسلمان انگلیسی+ تصویر

اقدام خیرخواهانه جوانان مسلمان انگلیسی+ تصویر

انتهای پیام/654
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: