۲۳

تصویر بازهم ایرانی داعشی!

ابومهند الفارسی جدیدترین عضو ایرانی داعش که در عملیات انتحاری به هلاکت رسید
کد خبر: ۱۱۹۹۳۶
۱۳:۰۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
تصویر بازهم ایرانی داعشی!

انتهای پیام/ 852
منبع: PARSINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۸
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
خاک بر سر سرش اینا همون تروریستهای که تو بلوچها نفوذ دارند است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
این فقط یک شایعه است نامبرده یا تاجیک یا افغانی است می خواهند از ایران هم نامی برده باشند
ضد داعش
Finland
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
((اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و أهلک أعدائهم)) پروردگار متعال همه دشمنان دین حق را که هدایت ناپذیرند را هلاک گرداند چه عجم باشند چه عرب
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
خاک تو سرت ای داعش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
رفتيم كه با ديدن چهره منحوس اتباع سقيفه . كفاره اي بدهيم !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
رفت به درک جهیم،ولی مسئولین باید احساس مسئولیت کرده وچنین موجوداتی را در داخل کشور شناسایی کنند و مخصوصا با خنثی کردن ایدئولوژی اشتباه آنها از تکثیر چنین تفکراتی که جز گمراهی وخسران چیز دیگری نیست جلوگیری کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
فارسی حتما نه یعنی ایرانی ممکن فارِس باشد فارس در عربی به معنی سوار شجاع است بعد تا ثابت نشه که نباید نظر داد
حق بین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
عنصر نامطلوب نامطلوب است حالا از هر کجای این کره خاکی باشد .خیلیحساس نباش جناب نا شناس دوم! ما عادت داریم بدیها را به حساب دیگران بزاریم!!!.
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
لعنت الله علیه
وحید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
متاسفانه امثال این وهابی خبیث و ملعون و پلید در ایران زیاد هستند که بر مبنای عقاید منحرف و فاسد مکتب قلابی و استعمار ساخته وهابیت،از گروههای تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره حمایت می کنند و آنها را مجاهدین اهل سنت و جماعت!!! به حساب می آورند و سودای پیوستن به برادران مجاهد!!! خود را در سر می پرورانند! وظیفه دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی،شناسایی و نابود سازی این حیوانات وحشی و پلید است که همچون آتش زیر خاکسترند و مترصد فرصت برای ضربه زدن به کشور و مردم مسلمان ایران.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
یعنی بین مردم ایران هم چنین اسگول هایی وجود دارند ؟من که باور نمی کنم!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
سلفی گری ووهابیت درسیستان وبلوچستان ایران درحال رشداست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
دقیقا همین طور است. من خودم در این استان زندگی می کنم. الان دیگر تفکرات خود را علنی تبلیغ می کنند.
خطاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
خدا راشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
ای کاش بعد از وفات پیامبر اسلام ابوبکر و عمر امور حکومت را به امام علی واگذار میکردند تا همچین تفکراتی در میان مسلمانان زاییده نمیشد
یک سنی شیعه شده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
حب علی نشانه ایمان وبغض علی نشانه نفاق و حرامزادگی..... اینها به الله قسم حرامزاده هستند
بنیامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
به خاک من بیا تا جونتو مثل سگ بگیریم ما اینه زندگیمون استخون به سگ نمیدیم
مسلمان شیعه ایران
United States of America
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اینها سیاهی لشکران یهودیان خبیث صهیونیست کودک کش هستند و بعضی شان هم نمیدانند،سگ فایده برای مصارف عقلانی مثل محافظت از گله و نجات زیر آوار رفتگان و ... دارد که این شبه صهیونیستها ندارند
یک ارتشی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
با خانواده اش چکار میکنن اگه اطلاعاتی بدست آوردید ارائه بدید از کدوم فرقه اهل سنت و کدوم طایفه بوده بلوچ یا کرد یا ...
1001
Germany
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
بعضی از دوستان که نظر دادند واقعا فکر می کنند آسمان یه دفعه سوراخ شده و ایران ازش افتاده ..
نه برادر من! خون ایرانی از بقیه رنگین تر نیست ...
لعنت بر هر چی داعشیه مال هرکجا که میخواد باشه
و درود به غیرت و شرف بچه شیعه مال هرکجا که باشه ..

آخر این ملی گرایی ها هم غاز چرونیه داداش ، شما خیلی جدی نگیرین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
اگر ملی گرایی نبود ایران هم اکنون بخشی از امت عربی بود توجه داشته باشید که با این وجود نصف ایران ( عراق) کلا از نفوذ کشور ایران خارج شد و نام عراق بخود گرفت .تیسفون پایتخت ساسانیان بغل گوش بغداد است !!!!
خادم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
ملی گرایی هم حدی دارد،اما افراط گرایی خوب نیست.حفظ آب وخاک ایران همه اش به خاطر ملی گرایی نبوده است.پشینیها هم خالی از ملی گرایی نبودند..
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
ان شاالله با خلفای غاصب محشور گردد.