۰

سخنران دانشگاه ماساچوست دانشجویی محجبه است

یک دختر مسلمان محجبه به عنوان نماینده دانشجویان در مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه ماساچوست در آمریکا انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۰
۲۳:۴۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، یک دختر مسلمان محجبه به نمایندگی از دانشجویان به عنوان سخنران در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان کارشناسی دانشگاه ماساچوست در آمریکا انتخاب شده و قرار است به نمایندگی از 5 هزار و پانصد همکلاسی خود در نشستی که 6 می برگزار می‌شود، مدارک تحصیلی را دریافت کند.

دانشگاه ماساچوست در بیانیه‌ای اعلام کرد: الخانسا الگنوئی با سخنرانی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان کارشناسی در روز جمعه 6 می در استادیوم فارغ التحصیلان مک گایر که 5 هزار و 500 دانشجو مدرک خود را دریافت می‌کنند، به صحبت خواهد پرداخت.

این دانشجوی محجبه مدیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان مسلمان این دانشگاه بوده، دارای مدرک کارشناسی زیست‌شناسی و کارشناسی ارشد عصب شناسی و روانشناسی است. او یکی از دانشجویان افتخارآفرین این دانشگاه است که به عنوان دستیار مقیم به ترکیه رفته و انگلیسی تدریس می‌کند. او همچنین در بیمارستان به عنوان کارآموز مشغول کار است.

این دانشجوی محجبه در برنامه‌های میان ادیانی در دانشگاه به عنوان بخشی از فعالیت‌های اداره ادیان و زندگی معنوعی مشارکت داشته است. این بانوی مسلمان قصد دارد که پس از فارغ التحصیلی به مدت دو سال در مرکز تحقیقات عصب شناسی کار کرده و سپس وارد دانشکده پزشکی شود. او معتقد است که حجاب پوشش الزامی در دین اسلام بوده و یک نماد مذهبی و نماد وابستگی به نهاد خاصی نیست.

انتهای پیام/ 852
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: