۰

اطعام فقراء توسط جامعه مسلمانان ایالت ویسکانسین

تعدادی از جامعه مسلمانان "مادیسون" در "ایالت ویسکانسین" آمریکا، روز شنبه را به اطعام فقراء و نیازمندان شهر خود پرداختند.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۱
۱۰:۳۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، فقراء شهر "مادیسون" در "ایالت ویسکانسین" آمریکا، روز شنبه را مهمان چند تن از خیران جامعه مسلمان این ایالت بودند.

یکی از این خیرین گفت: ما نیز جزئی از جامعه هستیم و لذا بسیار مهم است که به کسانی که واقعا نیازمند هستند، کمک کنیم و از انان حمایت و پشتیبانی داشته باشیم.

«اسلام علی» و تعداد دیگری از دوستان جوان او، در این اقدام خداپسندانه نقش بسزایی داشتند و با حضور در مرکز اسلامی شرق مادیسون، کمک شایانی به برپایی این مراسم کردند.

وی در این باره گفت: ما در اینجا جمع شدیم تا به نیازمندان واقعی کمک کنیم و دست خوود را برای کمک به آنان دراز خواهیم نمود.

رئیس این مرکز اسلامی نیز در این باره اظهار داشت: اقداماتی از این دست که بدون در نظر داشتن پیشینه و سابقه افراد، آنان را کمک کنیم، احساس آرامش و سکون به انسان هدیه می دهد.

«جبرئيل جورجو» همچنین تاکید کرد که هدف از این اقدام، اطعام تعدادی از فقراء و نیازمندان بود و در این راستا، این مرکز علاقه است که به تک تک این فقراء و نیازمندان جامعه خود، تا حد امکان کمک کند.

انتهای پیام/ 852
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: