۰

پیام زن شجاع عراقی که 25 جوان اسپایکر را نجات داد

أمّ قصی" زن شجاع عراقی پیامی را به جوانان جهان فرستاد و آنان را به دوری از گروهک تروریستی داعش و نپیوستن به صفوف ستیزه جویان این گروهک دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۰
۱۳:۴۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، در سفر هیئتی از روحانیون سنی انگلیسی که با هماهنگی آستان مقدس حسینی برای مطلع شدن از اوضاع مناطق سنی نشین بعد از پاکسازی آن از گروهک داعش صورت گرفت، بانو "أم قصی" که سربازان یک یگان نظامی در استان صلاح الدین را در گذشته از دست داعش نجات داده بود ، گفت:  گروهک تروریستی داعش ارتباطی با اسلام ندارد و تاریخ و ریشه ای ندارد.

وی افزود: تمام دنیا باید بدانند که گروهک داعش آمده تا انسانیت و رحمت را نابود کند و هیچ گونه ارتباطی با ارزش های پیامبر اسلام حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) ندارد.

بر حسب گفته حیدر السلامی رئیس بخش رسانه آستان مقدس، این اقدام در ضمن دیداری که توسط علمای سنی مذهب لندن با هدف آگاهی از اوضاع سیاسی اجتماعی و مجریان جنگ علیه داعش تکفیری و اوضاع آوارگان ترتیب داده شد، صورت گرفت.

یادآور می شود ام قصی از اهالی منطقه العلم در استان صلاح الدین ،  25 سرباز نجات یافته از کشتار اسپایکر را در خانه خود پناه داد و ترتیبی داد تا آنها از مناطق تحت سیطره داعش خارج شده و به سلامت به خانواده های خود بپیوندند.

درواقعه یورش تروریست های داعش به پایگاه هوایی اسپایکردر تکریت عراق در فاصلهٔ میان یازدهم تا پانزدهم ژوئن ۲۰۱۴ میلادی هزار و 700  دانشجوی شیعه غیرمسلح به ‌طور جمعی قتل‌عام شدند.

نخست وزیر عراق هم به این مادر قهرمان نشان ملی و یک تقدیرنامه اعطا کرد و در سال جاری به هزینه دولت به سفر حج مشرف شد.

انتهای پیام/ 852
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: