۱

حضور فضلای حوزه نجف در جبهه نبرد با تکفیری ها + تصاویر

هیئتی از طلاب و فضلای حوزه علمیه نجف اشرف در جمع نیروهای بسیج مردمی و دلاوران لشکر زرهی امام علی (علیه السلام) عراق حضور یافتند.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۱
۱۴:۲۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، هیئتی از طلاب و فضلای حوزه علمیه نجف اشرف در جمع نیروهای بسیج مردمی و دلاوران لشکر زرهی امام علی (علیه السلام) عراق حضور یافتند.

حجت الاسلام سید فارس الموسوی از اعضای این هیئت حوزوی تصریح کرد: این هیئت با حضور در جمع بسیجیان و رزمندگان نبرد با تکفیری ها، از آخرین تحولات اوضاع میدانی در منطقه شمالی "الصقلاویه" در مرکز شهر فلوجه مطلع شدند.

وی افزود: شکی نیست که استقرار و پایداری و صبر همراه با بصیرت، سر پیروزی های الهی است که در "الصقلاویه" تحقق یافته است، به خصوص که خون های پاکی برای دفاع از مقدسات عراق ریخته شده است.

نقش التزام به توصیه مرجعیت در روحیه رزمندگان

وی اظهار داشت: التزام به توصیه های مرجع عالی قدر آیت الله سیستانی، تاثیر مثبتی در افزایش روح حماسی و روحیه رزمندگان داشته است.

سید الموسوی افزود:در پایان این دیدار نماز ظهر و عصر و مجلس عزایی به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) برپا شد.

یادآور می شود طلاب و روحانیون حوزه های علمیه عراق به دو شکل رزمی و تبلیغی در جبهه های نبرد علیه تکفیری ها حضور دارند و تاکنون چند شهید تقدیم این راه مقدس کرده اند.

حضور فضلای حوزه نجف در جبهه نبرد با تکفیری ها + تصاویر

حضور فضلای حوزه نجف در جبهه نبرد با تکفیری ها + تصاویر

حضور فضلای حوزه نجف در جبهه نبرد با تکفیری ها + تصاویر

انتهای پیام/ 852
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ضد داعش
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
حالا که باب شهادت گشوده شده چقدر خوب است که علمای عاملین هم به جمع شهادت جویان پیوستند و به جنگ علیه نواصب داعشی ظالم شتافتند خداوند تعالی موفق شان بدارد و پاداش بی پایان نصیشان گرداند