۰

آغاز حملات بهاری طالبان در غرب افغانستان

مقامات دولتی و نظامی ولایت فراه در غرب افغانستان با حضور در جمع رسانه‌های این کشور از آغاز حملات بهاری طالبان در این ولایت خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۵
۱۱:۴۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش«شیعه نیوز»، مقامات محلی ولایت «فراه» در غرب افغانستان اعلام کردند: افراد مسلح وابسته به گروه طالبان حملات بهاری خود را در این ولایت از سه هفته گذشته به این سو آغاز کرده‌اند.

«محمد‌ آصف ننگ» والی فراه و ژنرال «رازمحمد اوریاخیل» رئیس یگانهای لشکر 207 ظفر ارتش افغانستان در یک نشست خبری اعلام کردند که این حملات از شهرستانهای «بالابلوک» آغاز شده است.

آغاز حملات بهاری طالبان در غرب افغانستان در حالی بیان می‌شود که هفته گذشته نیز مقامات محلی ولایت فراه از حمله گروهی بیش از 500 نفر از اعضای گروه طالبان در سه شب پیاپی به شهرستان «پشت رود» این ولایت گزارشهایی را ارائه کرده بودند.

ولایت فراه در غرب افغانستان فراه یکی از ولایت‌های نا آرام این کشور است که گروه طالبان در برخی از مناطق آن نفوذ دارند و فعالیتهای گسترده‌ای را انجام می‌دهند.

حملات طالبان در هفته‌های اخیر در روزهای اخیر در حالی افزایش یافته است که گروه هماهنگی چهارجانبه از طالبان و دیگر گروههای مخالف دولت کابل دعوت کرده‌اند تا در هفته اول ماه مارس سال جاری میلادی به روند گفت‌وگوهای مستقیم صلح افغانستان بپیوندند.

انتهای پیام/654
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: