۰

کارشناسان آمریکایی ضد- تروریسم به همتایان آفریقایی خود آموزش می دهند

با احتمال گسترش حملات تروریستی در غرب آفریقا، کارشناسان آمریکایی مقابله با تروریسم به همتایان خود در این منطقه آموزش می دهند.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۴
۰۱:۱۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، ، طی ماه ها اخیر، تروریست ها حوزه فعالیت خود را به جاذبه های گردشگری در کشورهای غرب آفریقا کشانده اند و به همین دلیل کارشناسان آمریکایی مقابله با تروریسم به همتایان محلی در زمینه نحوه مدیریت صحنه انفجار برای یافتن سر نخ آموزش می دهند. 

جلسه آموزشی که امسال در سنگال برگزار می شود، بخشی از برنامه آموزش نظامی سالانه به نام «فلینتلاک» است که اکنون یک دهه است کشورهای آفریقایی، اروپایی و کارشناسان آمریکایی مقابله با تروریسم را گرد هم می آورد.

در بخشی از این آموزش، نحوه واکنش در برابر حملات تروریستی تشریح می شود و کسانی که در این جلسات آموزشی شرکت می کنند یاد می گیرند که پس از حمله، چگونه به جمع آوری اطلاعات بپردازند تا مانع حملات بیشتر تروریست ها شوند. 

موج خشونت های تروریستی در منطقه ناآرام «ساحل» به تازگی افزایش یافته و پایتخت های مالی و بورکینافاسو مورد هدف قرار گرفته است و اکنون این ترس وجود دارد که تروریست ها دامنه حملات خود را در غرب آفریقا گسترش دهند.


انتهای پیام/ .
منبع: IRIB NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: