۰

حمایت مالی و نظامی از جبهه های نبرد با تکفیری ها

جمعی از مسئولان هیئت ها و حسینیه های کربلا که در خصوص حمایت نظامی از بسیج مردمی عراق فعالیت دارند با نماینده آیت الله سیستانی در کربلا دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۱
۱۴:۱۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمهدی کربلائی نماینده آیت الله سیستانی و تولیت حرم امام حسین (علیه السلام) از صاحبان موکب‌های حسینی کربلا که حمایت‌های نظامی و لوجستیکی در اختیار رزمندگان بسیج مردمی در جبهه‌های جنگ قرار می دهند، استقبال کرد.

شيخ كربلائی در این دیدار، مسائل مربوط به حمایت از رزمندگان کمیته‌های مردمی و ساز و کار این موکب‌ها را مورد بحث و بررسی قرار داد.

خاطر نشان می شود "موکب حمایت نظامی" به نمایندگی از تعدادی از موکب‌های حسینی در کربلا که کمک‌های مردمی را از طریق موکب‌ها جمع آوری کرده و به صورت تجهیزات جنگی و مواد غذائی و موارد دیگر تحویل رزمندگان کمیته مردمی می دهند.

نماینده آیت الله سیستانی به خاطر تلاش های صورت گرفته از سوی اعضای "موکب حمایت نظامی" برای جبهه نبرد با تروریستها و تکفیری ها تقدیر و تشکر کرد.

حیدر ماشاء الله نماینده‌ی"موکب حمایت نظامی" هم به پس  از این دیدار به رسانه ها گفت: شیخ عبدالمهدی کربلائی از چگونگی تحویل کمک‌ها به رزمندگان در جبهه‌های جنگ مطلع شد و از تلاش برادران قدر دانی کرد.

انتهای پیام/ 852
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: