۰

این دو یهودی از مسلمانان آمریکا دفاع می کنند

دو یهودی معروف آمریکایی اکنون در دفاع از مسلمانان این کشور پیشتاز هستند. «برنی ساندرز» و «یوناه پسنر». اولی نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا و دومی یک روحانی یهودی است.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۴
۱۰:۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش«شیعه نیوز»، دو یهودی معروف آمریکایی اکنون در دفاع از مسلمانان این کشور پیشتاز هستند. «برنی ساندرز» و «یوناه پسنر». اولی نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا و دومی یک روحانی یهودی است.

این دو یهودی از مسلمانان آمریکا دفاع می کنند

ساندرز در میان همه نامزدهای انتخاباتی آمریکا، واقع گرایانه ترین سیاست ها را دارد. هم اوست که با راه اندازی هشتگ #AmericaTogether و پست های عربی در صحفه توییتر خود، به مقابله با نفرت افکنی های امثال ترامپ می پردازد.

این دو یهودی از مسلمانان آمریکا دفاع می کنند

نفر دوم اما یک روحانی یهودی است که رییس «مرکز حرکت مذهبی برای اصلاحات یهودی» است. می توان پسنر را بی گمان یکی از مشهورترین روحانیون آیین یهود در سرتاسر آمریکای شمالی نام نهاد. او به بیشتر نقاط قاره سفر کرده تا علیه تبعیض مذهبی و تعصب کور علیه مسلمانان و یهودیان سخنرانی کند.

پسنر در مصاحبه اخیر خود با الجزیره تاکید کرده که این رسالت مذهبی اوست تا از گفتگوی میان ادیان دفاع کند. وی با اشاره به حمله یهودیان افراطی به مرکز اسلامی بوستون می گوید هرگز دوست ندارد کسی از همکیشانش به معتقدان مذاهب دیگر حمله کنند.

گفتنی است پسنر کسی است که ۱۰۰ روحانی آیین یهود را در کمپینی با نام «با مسلمانان» گردهم جمع کرده است.


انتهای پیام/654
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: