۰

واکنش حزب الله به اقدام عربستان در توقف حمایت از ارتش لبنان

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اقدام عربستان در توقف حمایت تسلیحاتی عربستان از ارتش لبنان، نشانگر حمایت این رژیم از تروریسم است.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۰
۰۰:۵۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای نسبت به اقدام عربستان در خصوص توقف حمایت مالی از ارتش و نیروهای امنیتی لبنان واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش در این بیانیه آمده است: این اقدام عربستان موجب غافلگیر شدن کسی در لبنان نگشت و دروغ بودن ادعاهای رژیم آل سعود در مبارزه با تروریسم را نشان می دهد.

همچنین در این بیانیه تصریح شده است: این اقدام عربستان نشانگر موضع حقیقی عربستان مبنی بر حمایت از تروریسم، تسلیح آن، حمایت مالی از آن، خلق فتنه ها و مشکلات گوناگون برای جهان عرب و جهان اسلام است.

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: دروغ گویی عربستان موجب کتمان حقیقت نمی شود و لبنانی ها آن را خوب می شناسند. همچنین موجب تغییر موضع ثابت حزب الله در خصوص تحولات منطقه ای نخواهد شد.

در بیانیه حزب الله خطاب به وزارتخانه ها، ادارات و نهادهای دولتی و بخش های مختلف ارتش لبنان اعلام شده است:همانگونه که اطلاع دارید عربستان از مدت ها پیش به ویژه از زمان آغاز دوران پادشاه جدید این کشور، چنین تصمیمی در خصوص توقف فروش سلاح به لبنان گرفته بود و زمزمه های این موضوع بارها در رسانه های محلی و بین المللی شنیده شده بود.

در بخش دیگری از این بیانیه بیان شده است: جهان به خوبی می داند که عربستان از بحران مالی رنج می برد.که در پی آن رژیم حاکم بر این کشور به اجرای سیاست های ریاضتی بی سابقه و لغو برخی توافق نامه ها از جمله توافق با ارتش لبنان مبادرت کرده است.


انتهای پیام/ .
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: