۰

رونمایی از قرآنی به قلم ۶۰۴ دانشجو

کد خبر: ۱۰۷۸۷۸
۱۵:۴۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، قرآن کریمی که توسط ۶۰۴ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی، کتابت شده است، یکشنبه بیست و دوم آذرماه رونمایی می‌شوند.

 به همت کانون قرآن و عترت طلوع نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی، پروژه ای تحت عنوان طرح قلم برگرفته از آیه قلم از زمستان 93 شروع شد.

در این طرح که با تعداد 604 نفر از دانشجویان دانشگاه انجام شده است، هریک از شرکت کنندگان در نوشتار و کتابت یک صفحه از قرآن مشارکت نمودند.پس از اتمام نگارش این قرآن ،به طور نفیس صحافی گردیده است.

دبیر کانون قرآن و عترت طلوع این واحد دانشگاهی با بیان این که بر طبق برنامه ریزی انجام شده، برای نوشتن هر صفحه یک دعای فرج با نیت سلامتی و ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرائت شده اظهار نمود: این طرح با هدف اعتلای فرهنگ قرانی در بین دانشجویان و در نهایت با اهدای آن به یکی از خیرین بزرگوار در راستای حمایت مالی از بیماران بی بضاعت سرطانی انجام شده است.

این قرآن در روز یکشنبه بیست و دوم آذرماه درسالن شهید احمدرضا احدی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران توسط مسئولان نهاد رهبری دانشگاه و دیگر مدعوین رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: