۰
خطیب جمعه نجف:

رسانه هادر ایام اربعین حسینی باشند

سیدصدرالدین قبانجی با استقبال از مهار بحران در طوزخورماتو، از تمامی تلاش ها برای حل آن تشکر و قدردانی نمود و گفت: همه متوجه این مساله شدند که این بحران به سود گروه های تروریستی داعش است و خطر آن متوجه تمامی طرف های درگیر می باشد.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۵
۱۰:۲۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، سیدصدرالدین قبانجی که خطبه های نماز جمعه نجف اشرف را در حسینیه فاطمیه الکبری ایراد می کرد در خلال خطبه سیاسی از تمامی وزارتخانه های مرتبط خواست تا خدمت رسانی بهتر و بیشتری را نسبت به زوار اربعین امام حسین(علیه السلام) داشته باشند.

وی همچنین از تمامی رسانه های عربی و عراقی خواست تا در این ایام "حسینی” باشند.

قبانجی افزود: زبان از وصف ولایتمداری و خدمات مردم عراق نسبت به اهل بیت پیامبر(علیهم السلام) و زوار ایشان درمانده و ناتوان است. شیعیان، قهرمانان تاریخ هستند و خدمت به زائران حسینی بزرگترین افتخار مردم عراق است، آنان امروزه با استقبال از میلیون ها زائر اربعین چیزی شبیه معجزه می سازند.

 خطیب جمعه نجف در بخش دیگری از سخنان خود تصمیم پارلمان مبنی بر فیلتر نمودن سایت های تحریک کننده به خشونت و ترور را ارزشمند توصیف کرد و تاکید نمود: ما منتظر تصمیم مشابه در مورد سایت های مستهجن هستیم.

قبانجی در پایان به آتش زدن تعدادی از مساجد در اسپانیا و هلند و همچنین تظاهرات و درخواست اخراج مسلمانان از این کشورها اشاره و تصریح نمود: رسانه ها امروزه در مورد اسلام اهل بیت(علیهم السلام) و اسلام تکفیری اموی به تفصیل بحث می کنند و میان آنان تمایز قائل می شوند. مردم روشنفکر و رسانه های آزاد آشکارا خواستار پیگرد اندیشه های تکفیری و وهابی شده اند.

 
انتهای پیام/654
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: