۰

خسارات سنگین عربستان در جیزان

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنان در استان جیزان عربستان پیشروی می کنند و یک برج دیدبانی و چند خودروی نظامی را در پادگان الدود این استان منهدم کردند.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۵
۱۱:۱۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، توپخانه ارتش و کمیته های مردمی پادگان الدود ارتش عربستان را در استان جیزان زیر آتش گرفت که در این حمله توپخانه ای یک برج دیده بانی و چند خودروی نظامی در آتش سوختند.

این منبع امنیتی افزود: نیروهای مشترک یمنی همچنان به پیشروی خود در استان جیزان ادامه می دهند. یمنی ها پیشروی نیروهای متجاوز عربستان را در شهر الوازعیه استان تعز و استان مأرب متوقف کردند و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند. دو تفنگدار سعودی در درگیری های استان لحج به هلاکت رسیدند و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن روز سه شنبه گذشته هم علاوه بر شلیک چند موشک به محل استقرار نظامیان عربستان در شهر الربوعه استان عسیر، چند پایگاه نظامی را نیز در استان نجران منهدم کردند.

منابع خبری عربستانی اذعان می کنند که دو افسر ارتش عربستان در شهر الحرث در جنوب استان جیزان کشته شدند.
خبر دیگر اینکه جنگنده های متجاوز عربستان بار دیگر مناطق مختلف استان های صعده و تعز یمن را بمباران کردند که این بمباران ها تلفات و خساراتی برجای گذاشت.

منابع خبری در استان تعز یمن اعلام کردند: یک شهروند یمنی در بمباران مجدد منطقه مسکونی صاله زخمی شد و کتابخانه مرکزی شهر تعز کاملاً تخریب شده است. قربانیان حملات هوایی به روستای الصراری به ۴ شهید و ۵ زخمی افزایش یافته که در بین شهدا یک یمنی و دو دخترش وجود دارند.

انتهای پیام/654
منبع: AL.ALAM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: