۰
فردا برگزار می شود؛

تظاهرات سراسری ضد داعش در هندوستان

با فراخوان مجلس علمای هند، جمعه این هفته بعد از نماز جمعه، تظاهرات سراسری بر ضد داعش در کشور هندوستان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۳
۱۰:۰۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، «مجلس علمای هند» که گروهی متشکل از روحانیون شیعه هند است، طی فراخوانی مسلمانان هندوستان را به برگزاری تظاهرات سراسری پس از نمازجمعه این هفته دعوت کرد. این تظاهرات بر ضد حملات وحشیانه تروریست های داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مشابه در دنیا برگزار خواهد شد.

در شهر «لکهنو» پایتخت ایالت اوتار پرادش در هند «مولانا کلب جواد نقوی» روحانی شیعه و دبیرکل مجلس علمای هند وظیفه رهبری تظاهرکنندگان را بر عهده خواهد داشت. مولانا جواد نقوی همچنین برای جمعیت حاضر در مسجد آصفی پس از اقامه نماز جمعه صحبت خواهد کرد و به موضوع مخالفت اکید تعالیم اسلام با حملات تروریستی داعش و فعالیت‌های تروریستی مشابه در نقاط مختلف دنیا خواهد پرداخت.

واحدهای مجلس علمای هند در نقاط دیگر ایالت اوتار پرادش و سایر مناطق هندوستان هم روز جمعه به طور همزمان راهپیمایی‌هایی علیه تروریسم برگزار خواهند کرد.

 مولانا کلب جواد نقوی همچنین طی درخواستی از پیروان همه مذاهب اسلامی خواسته تا با هم متحد شده و در روز جمعه، تظاهرات گسترده‌ای در سرتاسر کشور علیه تروریسم برگزار کنند. انتظار می‌رود که عده زیادی از مسلمانان هند در این تظارات مردمی شرکت کنند.


انتهای پیام/654
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: