۰

اینترنت رایگان از نجف تا کربلا برای زائران اربعین

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات از راه اندازی اینترنت رایگان در مسیر نجف تا کربلا جهت رفاه حال زائران اربعین حسینی خبرداد.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۹
۱۰:۴۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، علی اکبر کاظمی افزود: تمام زائران اربعین حسینی می توانند برای اطلاع رسانی از وضعیت خود و خانواده های خویش از 6 ایستگاه اینترنت رایگان ایجاد شده در مسیر نجف تا کربلا استفاده کنند.

کاظمی، افزود: همچنین به منظور رفاه حال هرچه بیشتر زائران، حدود سه میلیون پرس غذا در ایام چند روزه برگزاری مراسم اربعین به صورت رایگان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی، گفت: هر چند مردم عراق، میزبان اصلی زائران اربعین هستند ؛ در عین حال حدود چهار هزار نیروی اجرایی با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز به زائران، خدمات رسانی می کنند.
معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات، خاطر نشان کرد: 47 نقطه از مسیر نجف تا کربلا نیز برای موکب ها ( کسانی که از زائران پذیرایی می کنند) در نظر گرفته شده است.

کاظمی، اظهار کرد: در صحن حضرت زهرا (سلام الله علیها) در نجف نیز پیش بینی اسکان موقت روزانه 40 هزار تن در نظر گرفته شده است.

سال گذشته، حدود یک و نیم میلیون تن از هموطنان در مراسم اربعین حسینی شرکت کردند که پیش بینی می شود ، این رقم برای امسال به حدود 5 / 2 میلیون تن برسد.



انتهای پیام/654
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: