۰

محاصره کامل تروریست‌ها در شهر الرمادی

فرمانده عملیات مشترک عراق از محاصره کامل عناصر داعش در داخل شهر الرمادی مرکز استان الانبار واقع در غرب این کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۱
۰۸:۴۲ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، سرلشکر «یحیی رسول» فرمانده عملیات مشترک عراق تاکید کرد که زمام امور در استان الانبار به دست نیروهای عراقی است و گروه تروریستی داعش در داخل شهر الرمادی از همه سمتها تحت محاصره است.

وی با بیان اینکه همه راههای امدادرسانی به عناصر داعش داخل مرکز شهر الرمادی که همچنان بر این شهر کنترل دارند قطع شده است، افزود: داعش بین 200 تا 300 عنصر در الرمادی دارد.

رسول با اشاره به اینکه گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از ادامه پیشروی نیروهای عراقی به کارگذاری بمبها و تله های انفجاری رو آورده است گفت: در برخی از موارد داعش در  100 متر مربع دهها بمب کار می گذارد.

خنثی سازی 5 خودروی بمب گذاری شده در غرب الرمادی

«سامی العارضی» فرمانده تیپ سوم دستگاه مبارزه با تروریسم از خنثی سازی 5 خودروی بمب گذاری شد که گروه تروریستی داعش قصد داعش با این خودروها نیروهای عراقی در منطقه 5 کیلو در غرب الرمادی را هدف قرار دهد، خبر داد.

وی افزود نیروهای ما موفق شدند با استفاده از موشکهای کورنیت این خودروها را منفجر و دو تن از تروریستها را به هلاکت برسانند.

خنثی سازی دهها بمب در مناطق مختلف بغداد

به گزارش العهد، فرماندهی عملیات بغداد از کشته شدن 3 داعشی و انهدام یک خودروی حامل سلاح های سنگین آنها، خنثی سازی 19 بمب، و دستگیری تعدادی از افراد تحت تعقیب در مناطق مختلفی از اطراف بغداد خبر داد.

فرماندهی عملیات بغداد همچنین از هلاکت 8 داعشی و انهدام دو خودروی آنها در منطقه "الکرمه" در شمال شرق فلوجه خبر داد.

ادامه پیشروی نیروهای عراقی در استان الانبار

نیروهای عراقی در ادامه پیشروی های خود در استان الانبار بر مجتمع قضایی در شمال شهر الرمادی کنترل یافتند و پرچم عراق را در بالای ساختمانهای آن به اهتزاز در آوردند واین در حالی است که پیشروی در منطقه "5 کیلو" در غرب الرمادی ادامه دارد.

نیروهای پلیس الاتحادیه و داوطلب مردمی حمله داعش به ساختمانهای کاخ ریاست جمهوری در کوههای "مکحول" در شمال استان صلاح الدین واق در شمال عراق را دفع کردند.

کمیته امنیتی استان دیالی عراق نیز از دستگیری دو  تروریست تحت تعقیب در شرق بعقوبه خبر داد.

داعش 25 تن از عناصر خود را در جنوب غرب کرکوک اعدام کرد

داعش 25 تن از عناصر خود را به طور علنی در شهرستان الحویجه در جنوب غرب کرکوک اعدام کرد.این گروه تروریستی اعضای خود را به جرم همکاری با دستگاههای امنیتی عراق با گلوله اعدام کرد.

انتهای پیام/980
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: