۱

تظاهرات علیه تبعیض رسانه ای CNN در پوشش حملات پاریس و بیروت

شفقنا- حملات اخیر داعش به نقاط مختلف جهان موج پدیده جدیدی را بوجود آورده است؛ این پدیده که نظر جمعیت کثیری از مردم جهان را به خود جلب کرده این است که آیا خون مردم پاریس از خون بیروتی ها و بغدادی ها رنگین تر است؟
کد خبر: ۱۰۵۵۵۷
۱۵:۳۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، این سوالی است که مردم نیویورک در آمریکا دیروز از سی.ان.ان پرسیدند. روز یکشنبه صدها نفر از مردم شهر نیویورک در جلوی مقر این بنگاه خبری جمع شدند تا اعتراض خود را به نحوه پوشش اخبار مربوط به حملات تروریستی دو شهر بیروت و پاریس اعلام کنند.

مردم نیویورک معتقد بودند نحوه پوشش اخبار حملات بیروت، ناعادلانه و ناجوانمردانه است؛ درحالیکه آنها نیز همچون پاریسی ها گرفتار آتش تروریست ها بودند و باید به صورت عادلانه مورد همدردی رسانه های غربی قرار می گرفتند. آنها با در دست داشتن بنرهایی به نژادپرستی رسانه ای سی.ان.ان اعتراض کردند.

"کرگ باترفیلد” از مرکز اقدام آمریکا که در تظاهرات روز یکشنبه حضور داشت اعلام کرد سی ان ان و دیگر رسانه های غربی دوست دارند مردم جهان آنچه را که خودشان روایت صحیحتر می دانند، ببینند.

انفجارهای برج البراجنه در ضاحیه بیروت در روز پنجشنبه ۴۴ لبنانی را کشت و حمله ای مشابه نیز در پاریس در روز جمعه ۱۲۹ نفر قربانی داشت. اما بمبگذاری دیگری در همان روزها در بغداد به وقوع پیوست که حتی به اندازه بیروت هم سروصدا نکرد. مسوولیت هر سه عملیات را داعش برعهده گرفت.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
معروف
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
نوش جان اروپاییان قرار نیست که همیشه شما ببینیدو ما بمیریم حالا شما بمیرید وما ببینیم