۰
اربعين 94؛

زائريني كه گذرنامه ندارند به خوزستان بروند

در كنسولگري هاي عراق مستقر در شهرهاي اهواز و خرمشهر صدور رواديد انجام مي شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۹
۱۱:۱۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، معاون امنيتي استاندار خوزستان در گفتگوي تلفني با راديو اربعين به وضعيت مسيرهاي منتهي به مرزهاي چزابه و شلمچه پرداخت.

قدرت الله دهقان در پاسخ به پرسش مجري راديو قرآن؛ كه استانداري براي زائرين چه كارهايي انجام داده؟، گفت: « مردم هستند كه دارند اداره مي كنند، مردم هستند كه در مسير در تمامي روستاها، بخش ها و شهرهاي  منتهي به مرز موكب راه اندازي كردند و به خدمت رساني مشغولند و ما هم در كنار آنها هستيم و كار تسهيل امور را بعهده داريم.»

وي با توجه به اقدام درخور توجه استاندار خوزستان جهت صدور گذرنامه در اين استان، گفت: « از سه روز پيش مركز صدور گذرنامه در استان راه اندازي شده است.»

با اين اوصاف كسانيكه گذرنامه ندارند مي تواند براي صدور گذرنامه به مركز صدور گذرنامه اين استان مراجعه كرده و گذرنامه خود را دريافت كنند.

وي از تمامي مومين و عشاق حضرت اباعبدالله سلام الله عليه خواست بدون رواديد و گذرنامه به مرزهاي نيايند چرا كه از خروج آنها جلوگيري مي شود.

دهقان در پاسخ به اين پرسش؛ چه تعداد زائر تخمين زده مي شود كه از مرزهاي خوزستان براي مراسم اربعين خارج شود؟، گفت: تخمين زده مي شود از دو مرز چزابه و شلمچه يك ميليون نفر خارج شود.

لازم به ذكر است در كنسولگري هاي عراق مستقر در شهرهاي اهواز و خرمشهر صدور رواديد انجام مي شود.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: