۰

افشاگری دو زن فراری از داعش + فیلم

دو زن سوری که از جهنم داعش به ترکیه گریخته اند در گفت و گو با رادیو آزاد اروپا حقایقی را از این گروه تروریستی افشا کردند.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۹
۱۰:۲۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، "ام عمس" و "دعاء" که به کمک یک دوست مشترک و به وسیله اسناد هویتی جعلی خود را به ترکیه رسانده اند، به ازدواج دو تن از جنگجویان خارجی داعش در آمده بودند.
این دو که با هم نسبت فامیلی دارند می گویند که بعد از حمله انتحاری همسر دعاء که تعدادی بیگناه قربانی آن شدند و نیز بعد از ناپدید شدن ناگهانی همسر ام عمس تصمیم به فرار گرفتند.

ام عمس ۲۲ ساله می گوید که به دروس دینی و مباحث ارزشی علاقه داشته از این رو پس از سپری کردن یک ماه کامل در یکی از پایگاههای داعش برای تعلیم نظامی و دینی به این گروه پیوسته است. اما بعد از آن متوجه شد که بسیاری از اقدامات داعش خطاست. وی از ترس انتقام درباره این اقدامات صحبتی نکرد.

وی که دو بار ازدواج کرده همسر اولش را از دست داده و همسر دومش بعد از فرار ناگهانی به اختلاس اموال متهم شده است. دعاء بر خلاف ام عمس وارد تشکیلات داعش نشد اما با یکی از تروریست ها ازدواج کرد. وی اقدام همسرش برای انفجار خود در میان مسلمانان را کاری اشتباه می داند که بعد از آن تصمیم گرفت از رقه فرار کند.


 
انتهای پیام/654
منبع: AL.ALAM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: