۰
در پی انفجار تروریستی ضاحیه جنوبی؛

مقتدا صدر سیاستمداران لبنان را به وحدت فراخواند

رهبر جریان صدر با محکوم کردن اقدام‎های تروریستی در جنوب لبنان خواستار اتحاد همه مردم و سیاستمدارن در برابر دشمنان شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۳
۱۲:۲۲ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
 به گزارش «شیعه نیوز»، مقتدا صدر، رهبر جریان صدر عراق دیروز طی پیامی حمله تروریستی روز گذشته به ضاحیه جنوبی لبنان را محکوم کرد.

رهبر جریان صدر خاطرنشان کرد: روز گذشته بار دیگر دست دشمنان در قالب اقدام تروریستی علیه مردم لبنان و جریان مقاومت نمایان شد.

وی افزود: جریان‎های تروریستی بدون هیچ توجیه شرعی و عقلی با هدف قرار دادن وحدت اسلامی و عربی در منطقه برج البراجنه لبنان به انجام اقدام‎های تروریستی پرداخت.

صدر با اشاره به اهداف دشمنان در حمله تروریستی به لبنان تصریح کرد: سیاستمداران لبنانی با حفظ اتحاد و بدون در نظر گرفتن اختلافات سیاسی باید در راستای خدمت به مردم باید در مقابل این حمله‎های تروریستی و وحشیانه ایستادگی کنند.

رهبر جریان صدر در پایان پیام خود این اقدام تروریستی را به مردم لبنان تسلیت گفت و از خداوند برای شهدا رحمت، غفران و برای زخمی شدگان شفا عاجل و صبر مسالت کرد.

گفتنی است شب گذشته دو انفجار مهیب در محله برج البراجنه در منطقه شیعه‎ نشین «ضاحیه» واقع در جنوب بیروت رخ داد. بر اساس آخرین آمار اعلام شده، این دو انفجار 43 کشته و 239 زخمی بر جای گذاشته است و گروه داعش مسؤولیت این انفجارهای انتحاری را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/980
منبع: RASA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: