۰
پایگاه بحرینی:

بیماران روانی از ظلم آل خلیفه در امان نیستند

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روز جمعه 30 اکتبر 2015 (8 آبان) در یکی از خیابان های منامه اقدام به بازداشت «علی حسن احمد عیسی» کردند. وی یک بیمار روانی است.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۰
۱۵:۴۹ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، علی حسن 45 سال سن دارد و از ساکنان محله «منطقی المعامیر» منامه است.

خانواده علی حسن پس از انتشار خبر بازداشت وی به شدت ابراز نگرانی کرده و وزارت کشور بحرین را مسوول حفظ سلامتی او دانستند.

«احمد الصفار» عضو سازمان حقوق بشر بحرین در اروپا در این باره گفت: علی حسن به شدت دچار اختلال روانی است و در این خصوص از تیمارستان دارای گواهی است که این امر را ثابت می کند.

الصفار تاکید کرد: خانواده علی حسن پس از بازداشت وی تاکنون تماسی از سوی او دریافت نکرده اند زیرا وی نحوه تماس گرفتن را نمی داند و هیچ شماره تلفنی را حفظ نکرده است.

وی یادآورشد: خانواده فرد یادشده به تیمارستان دارالکرامه و مرکز پلیس النعیم و مرکز پلیس الحوره مراجعه کرده اند اما تاکنون هیچ پاسخی در مورد محل حضور علی حسن دریافت نکرده اند.
الصفار از وزارت کشور بحرین خواست تا سرنوشت علی حسن را مشخص کند و با در نظر گرفتن وضعیت جسمانی اش او را فوری آزاد کند.

بر اساس این گزارش، علی حسن به رغم اینکه عقب ماندگی ذهنی اش به اثبات رسیده تا کنون بارها بازداشت شده و پس از آن آزاد شده است.

بحرین از زمان سرکوب قیام مردمی در سال 2011 میلادی تاکنون شاهد موجی از اعتراضات از سوی مردم آن کشور است که خواستار اصلاحات سیاسی هستند.

رژیم آل خلیفه به کمک نظامیان عربستان و ماموران امنیتی امارات که در قالب نیروهای سپر جزیره و نظامیان دیگر کشورهای عربی که در بحرین مستقر شده اند، اعتراضات مردمی این کشور را سرکوب می کنند.

بر اساس اسناد منتشره در پایگاه ویکی لیکس، رژیم بحرین در سال 2012 برای سرکوب مخالفان از کشورهای مغرب و اردن نیز درخواست کمک نظامی کرده بود که با موافقت این دو کشور روبه رو شد.

انتهای پیام/ 852
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: