۰

اعدام عاملان کشتار غیرنظامیان توسط طالبان

مقامات محلی در شهرستان «ارغنداب» ولایت زابل در جنوب افغانستان از اعدام شدن عاملان کشتار هفت غیرنظامی در این ولایت توسط طالبان مسلح افغان خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۱
۱۵:۵۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، «مهمند حسرت‌یار» فرماندار شهرستان ارغنداب ولایت زابل در جنوب افغانستان اعلام کرد: امروز طالبان مسلح افغانستان به رهبری «ملا اختر منصور»، 8 عامل کشتار 7 غیر نظامی را اعدام کردند.

وی گفت: افرادی را که طالبان اعدام کردند، از اعضای گروه تروریستی داعش بودند که روز گذشته در ولایت زابل 4 مرد و 3 زن غیرنظامی را سر بریدند.

حسرت‌یار تأکید کرد: در حال حاضر برخی از مناطق شهرستان ارغنداب که قبلا تحت کنترل گروه تروریستی داعش بود، اکنون در تصرف گروه طالبان مسلح به رهبری ملا اختر منصور قرار دارد.

اعدام افراد گروه تروریستی داعش توسط طالبان افغانستان در حالی انجام می‌شود که چندی پیش این گروه تروریستی چند تن از افراد وابسته به گروه طالبان به رهبری ملا اختر را اعدام کردند.

این در حالی است که «ملا محمد رسول» سرکرده گروه جدید طالبان ناراضی و مخالف ملا اختر منصور با حضور در میان حامیان این گروه جدید در غرب افغانستان القاعده و گروه ترویستی داعش را برادران خود اعلام کرد.

سرکرده گروه جدید طالبان ناراضی خود را جانشین «ملا عمر» رهبر پیشین طالبان در افغانستان می‌داند.

انتهای پیام/654
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: