۰

تروریست های مجهز به موشک اندازهای آمریکایی و چینی در سوریه

یک مقام نظامی سوری اعلام کرد تروریست‌ها مجهز به موشک‌اندازهای زمین به هوای آمریکایی و چینی هستند و می‌توانند هواپیماهای جنگی را در ارتفاع پایین سرنگون کنند.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۴
۱۴:۳۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، سخنگوی پایگاه هوایی سوریه در حماه اعلام کرد تروریست‌هایی که در سوریه می‌جنگند موشک‌اندازهای زمین به هوای آمریکایی و چینی دارند و می توانند بالگردها یا هواپیماهای جنگی را در ارتفاع پایین سرنگون کنند.

سخنگوی پایگاه هوایی سوریه در حماه به خبرنگاران روسی گفت تروریست‌ها در سوریه به سامانه‌های ضد هوایی مجهزند که به آنها امکان می دهد بالگردها و هواپیماهایی را که در ارتفاع چهار و نیم کیلومتری هستند، سرنگون کنند.

وی افزود: «ما می‌دانیم که تروریست‌ها موشک‌اندازهای آمریکایی استینگر یا انواع دیگر از جمله موشک‌اندازهای ساخت چین را در اختیار دارند که در پی درگیری با نظامیان ما به دست آوردند.»

وی گفت: بالگردها و هواپیماها برای اینکه هدف قرار نگیرند باید در ارتفاع بالای چهار و نیم کیلومتری پرواز کنند با این حال خلبان‌ها برای حملات دقیق‌تر به پایگاه‌های تروریست‌ها به منظور جلوگیری از وارد شدن خسارت به تأسیسات غیرنظامی گاهی مجبورند در ارتفاع پایین‌تر پرواز کنند.

اف آی ام-92 استینگر یک موشک‌انداز زمین به هوای کوتاه برد آمریکایی است که برای هدف گرفتن بالگردها یا هواپیماهای جنگی در ارتفاع پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: