۱
سرمقاله الاتحاد؛ رسانه اماراتی:

اعراب با این همه معضلات چگونه با ایران بزرگ مقابله کنند؟

«کشورهای عربی در کنار مقابله کردن با ایران باید توجه داشت باشند که از ترکیه به عنوان رقیب ایران و حامی درجه یک گروه اخوان المسلمین غافل نباشند.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۴
۱۴:۰۴ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، به نقل از روزنامه «الاتحاد» امارات؛ کشورهای عربی چگونه می خواهد در مقابل سیاست های ایران در منطقه مقابله کنند؟ ایرانی که از بزرگترین کشورهای منطقه محسوب می شود و با ترکیه کشور بزرگ دیگر در منطقه رقابت دارد.

الاتحاد در ادامه نوشت: «ایران کشوری است که دارای اهداف سیاسی و اعتقادی مشخص در منطقه است. واقعا کشورهای عربی که با شرائط سخت و معضلات بزرگ در داخل و خارج مرزهای خود مواجه است، چگونه می خواهند با ایران مقابله کنند.»

 این روزنامه در ادامه نوشت: «همه می بینیم که بسیاری از شهروندان عربی از ترس جنگ و ناآرامی از طریق راه های آبی و زمینی در حال مهاجرت و پناهندگی در دیگر سرزمین ها هستند بدون اینکه هدف و برنامه مشخصی داشته باشند.»

الاتحاد در ادامه خاطرنشان کرد: «کشورهای عربی در کنار مقابله کردن با ایران باید توجه داشت باشند که از ترکیه به عنوان رقیب ایران و حامی درجه یک گروه اخوان المسلمین غافل نباشند. گروهی که برای اعراب خطرآفرین بوده و هستند.»

اعراب با این همه معضلات چگونه با ایران بزرگ مقابله کنند؟

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
پایدار
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
باید 8 سال دفاع مقدس به بد خواهان ملت ایران فهمانده باشد که مردم نجیب ایران شیعه کسی هستند که سیره عملی اش هیهات من الذله و زبان حال او : نه ظلم کن به کسی نی به زیر ظلم برو / که این مرام حسین است و منطق دین است و اگر نفهمیده باشند باید در درک شعور خود شک کنند ؛ ملت ایران ثابت کرده اند که ؛شاگرد مکتبی هستند که نه توجهی به عده و عُده دشمن دارد ؛ نه به دلار های نفتی آنها ؛ نه به قدرت های ظالم که پشت سر آنها هستند و.... فقط و فقط جبهه ذلت و بندگی بر آستان لایزال ربوبی می سایند که فوق تمام عزت هاست .