۰

مهران امن ترین و نزدیک ترین مرز به عتبات است

نماینده ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ستاد اربعین گفت: تدابیر لازم برای تامین وسیله نقلیه زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۴
۰۹:۱۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، «قاسمعلی صادقی» عصر شنبه در نشست هماهنگی اعزام اتوبوس برای زائران اربعین حسینی به مرز مهران گفت: تامین وسایل نقلیه به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر در جابه جایی زائران اربعین حسینی از طریق انجمن ها و تشکل های صنفی 18 استان کشور انجام شده است و تمامی این واحدها در آماده باش کامل برای خدمت رسانی به زائران هستند.

وی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور انتقال آسان و به دور از هرگونه دغدغه زائران را در روز اربعین از نقطه صفر مرزی به استان ها و شهرهای سراسر کشور در دستور کار قرار داده است.

نماینده ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ستاد اربعین افزود: بر این اساس از هشتم تا 18 آذر ماه برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی هیچ گونه پیش فروش و یا سرویس دربستی انجام نمی شود و همه ناوگان حمل و نقل در خدمت تردد زائران حسینی است.
صادقی، ترافیک سوخت گیری اتوبوس های اعزامی به شهرهای مرزی در روز اربعین حسینی را بسیار بالا عنوان کرد و ادامه داد: نیاز است وسایل نقلیه عمومی اعزامی به این مناطق برای جلوگیری از مشکل، قبل از رسیدن به این مناطق، سوخت مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی بیان کرد: رانندگان در حمل و نقل مسافرها در ایام اربعین حسینی باید رعایت انصاف را داشته باشند و به بهترین نحو به زائران خدمت رسانی کنند.

وی با یادآوری وجود 430 دستگاه اتوبوس دارای کارت هوشمند در استان مرکزی اظهار کرد: شناسایی اتوبوس های مسافری در این استان به خوبی انجام شده و این رویه می تواند به الگویی برای سایر استان های کشور باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی نیز در این نشست بیان کرد: اجرای کیفی عملیات انتقال زائران حسینی با همدلی و همزبانی تمامی سازمان های ذیربط استانی و نمایندگان ستادی میسر است و باید در کوتاهترین زمان ممکن مرزها از حجم مسافر تخلیه و زائران به شهرهای مقصد منتقل شوند.

غلامعباس بهرامی نیا افزود: رانندگان باید شرایط مطلوب را برای بازگشت زائران حسینی فراهم کنند و خدمت رسانی به زائران را به عنوان یک افتخار برزگ بدانند.

وی ادامه داد: مرز مهران به عنوان امن ترین و نزدیک ترین مرز زمینی به عتبات عالیات مطرح است و این مرز در ایام اربعین حسینی میزبان زائران امام خسین(علیه السلام) از سراسر ایران اسلامی است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی در ادامه خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی را یک ارزش مهم و وظیفه ملی و دینی دانست و بیان کرد: امروز مسئولان و آحاد مردم کشور باید در این حرکت عظیم و حماسی را قدر بدانند و از هیچ کوششی برای کیفیت در خدمت رسانی به زائران حسینی دریغ نکنند.

انتهای پیام/ 852
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: