۰

یکی از دو جعبه سیاه هواپیمای روسی رمزگشایی شد

بررسی اطلاعات یکی از دو جعبه سیاه هواپیمای روس که در مصر سقوط کرد، نشان می‌دهد این سقوط "شدید و ناگهانی" بوده است.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۶
۰۹:۰۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، یک منبع نزدیک به پرونده سقوط هواپیمای روسی در پاریس به خبرگزاری فرانسه گفت: همه چیز در جریان آخرین پرواز این هواپیما طبیعی بوده، اما ناگهان اوضاع به هم ریخته و این نشانه دهنده فوری و ناگهانی بودن حادثه است.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که احتمال تروریستی بودن حادثه سقوط هواپیمای روسی هرلحظه تقویت می شود و شماری از کشورها درباره سفر به مصر به اتباع خود هشدار داده اند.

از سوی دیگر اولین هواپیمای اعزامی از انگلستان به منظور بازگرداندن اتباع انگلیسی از "شرم الشیخ" بعد از ظهر جمعه در فرودگاه "گاتویک" لندن به زمین نشست.

دولت انگلستان روز پنجشنبه اجازه داد پروازها از شرم الشیخ برای بازگردادن حدود 20 هزار گردشگر انگلیسی موجود در این منطقه از سر گرفته شود. ابتدا قرار بود 29 پرواز به این منظور انجام شود اما مقام های مصر اعلام کردند جمعه فقط 8 هواپیما قادر به ترک شرم الشیخ خواهند بود.   

بار همراه مسافران معضل دیگری است که شرکت های هوایی با آن مواجه هستند. برخی شرکتها از حمل بار مسافران با پروازهای عادی امتناع کرده اند و مقامات مصری هم نگران تراکم بارها و جامه دان های مسافران در فرودگاه های مصر هستند.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: