۰
روسیا الیوم گزارش داد:

حملات ویرانگر جنگنده های روسی به مواضع داعش در سوریه

شبکه تلویزیونی روسیا الیوم از وارد آمدن ضربات سنگین به تروریست های داعش در سوریه بر اثر حملات جنگنده های روس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۹
۰۸:۴۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، جنگنده های روسیه ضربات سنگینی به تروریست ها در سوریه وارد کرده اند.

به گزارش این شبکه، جنگنده های روسیه دویست و شصت و دو موضع گروه های مسلح تروریست را در اطراف حلب، دیرالزور، حمص، الرقه، حماه و ادلب هدف قرار دادند.

سرجون هدایه خبرنگار این شبکه در لاذقیه در گزارشی در این زمینه افزود: عملیات مبارزه با تروریسم در سوریه ادامه دارد و جنگنده های ارتش روسیه زیرساخت های داعش(گروهک صهیونیستی تکفیری داعش) و جبهه النصره و دیگر گروه های تندرو را هدف قرار می دهند.

جنگنده های ارتش روسیه در دو روز گذشته دویست و شصت و سه موضع گروه های مسلح تروریست را در هشتاد و یک سورتی پرواز در مناطق حلب، دمشق،دیرالزور،الرقه، لاذقیه، حماه و حمص هدف قرار دادند.
درگیری های میدانی در سوریه با تغییرات مختلفی به پیش می رود و این درگیری ها شامل جنگ و گریز است و ارتش سوریه با استفاده از حمایت های روسیه تلاش می کند به پیشروی های میدانی خود ادامه بدهد و به نظر می رسد این پیشروی ها با دشواری هایی روبرو شده است.

نیروی هوای فضای روسیه از ارسال سامانه های دفاعی موشکی جدید این کشور به سوریه برای حمایت از جنگنده های روسی خبر داده است. از ابتدای عملیات تا این لحظه هیچ آسیبی به نیروهای روسی وارد نشده است.

سرلشکر ایگور کوناشینکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: ما اطلاعات خود را درباره سیطره داعش بر مناطقی از روسیه در اختیار رایزنان نظامی ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش قرار داده ایم.

این اطلاعات شامل نقشه های دقیق سیطره تروریست ها بر اراضی سوریه است. این اطلاعات را وزارت خارجه آمریکا یا پنتاگون تکذیب نکرده است.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: