۰

موشک باران شدید خان شیخون + تصاویر

در ادامه عملیات نظامی ارتش و دفاع وطنی سوریه در مناطق حاشیه شمالی استان حماه، شب گذشته برای نخستین بار مواضع گروههای تروریستی تکفیری القاعده، ارتش آزاد، احرارالشام و داعش در حاشیه شهر خان شیخون هدف موشک باران شدید قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۴
۱۱:۰۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، در ادامه عملیات نظامی ارتش و دفاع وطنی سوریه در مناطق حاشیه شمالی استان حماه، شب گذشته برای نخستین بار مواضع گروههای تروریستی تکفیری القاعده، ارتش آزاد، احرارالشام و داعش در حاشیه شهر خان شیخون هدف موشک باران شدید قرار گرفت.

موشک باران شدید خان شیخون + تصاویر

بنابر این گزارش، در این حمله، دهها فروند موشک زمین به زمین به مواضع گروههای تروریستی تکفیری در این شهر اصابت کرده و جوی از رعب و وحشت را در میان تروریستها بوجو آورده است. این شهر از ابتدای بحران در سوریه یکی از کانونهای اصلی پرورش و فعالیت گسترده گروههای زیرمجموعه القاعده بوده است.

موشک باران شدید خان شیخون + تصاویرموشک باران شدید خان شیخون + تصاویر

اوج فعالیت این گروهها در سال گذشته بود که طی عملیاتی مشترک با تروریستهای احرارالشام و ارتش آزاد مستقر در شهر معره النعمان، به دو پادگان بسیار بزرگ ارتش سوریه در شرق و جنوب این شهر حمله ور شده و پس از چندین حمله انتحاری، وارد انها شده و دهها نظامی مجروح را بر روی تخت بیمارستان و برانکارد سربریده و تصاویر آن را در فضای مجازی با افتخار منتشر کرده بودند. ارتش سوریه قصد دارد پس از پاکسازی کامل چند شهرک و روستای حاشیه شمالی استان حماه، خان شیخون را نیز بطور کامل از تروریستهای القاعده و گروههای هم پیمان آن بازپس گیرد.

موشک باران شدید خان شیخون + تصاویر

انتهای پیام/ 852
منبع: MASHREGH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: