۱

داعش برای سر این مرد ۵۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است

با اینکه داعش برای سرش ۵۰۰ هزاردلار جایزه گذاشته اما او همچنان با کمک به زنان و کودکان ایزدی و نجات آنها، جان خود را به خطر می اندازد.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۶
۱۴:۰۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، "ابوشجاع” که خود ایزدی است می گوید تاکنون ۲۰ بار به قلمرو داعش سفر کرده و ۲۰۰ زن و کودک ایزدی را بعنوان برده از داعشی ها خریداری کرده است. او اکنون در سنجارِ آزاد شده است و به خوبی به خطرات اقدامات خود آگاهی دارد.

ابوشجاع می گوید وقتی داعش به سنجار رسید ۵ هزار زن، مرد و کودک ایزدی را ربود و این اتفاق درحالی در قرن ۲۱ رخ داد که جهان تنها به این اتفاق تلخ نگاه کرد.

این ایزدی شجاع می گوید از وقتی کار خود را به عنوان خریدار و آزادکننده زنان و کودکان ایزدی آغاز کردم تهدیدهای داعش شروع شد و روزی نیست که آنها مرا به یک مرگ سخت تهدید نکنند. او می گوید داعش به هرکس که زنده یا مرده من را به آنها برساند یا خبری از من به آنها بدهد نیم میلیون دلار جایزه می دهد.

ابوشجاع می گوید تاحالا چند بار به من نزدیک شده اند اما من درلحظات آخر فرار کردم؛ اولش از تهدیدها می ترسیدم اما اکنون دیگر برایم عادی شده است.

این ایزدی در ادامه می گوید تاکنون ۱۵ نفر از همکارانم که به من در این ماموریت کمک می کنند را از دست داده ام؛ ۱۳ تای آنها سر خود را از دست داده اند و بدنشان برای نمایش در معرض دید مردم گذاشته شده است.

ابوشجاع درپایان می گوید برایم فرقی نمی کند؛ آنها حتی اگر ۵ میلیون دلار هم برای سرم جایزه بگذارند من تا آخرین نفر از همکیشانم را آزاد می کنم. او که حدس می زند ۲۸۰۰ ایزدی هنوز در دست داعشی ها اسیر باشند می گوید بالاخره من می میرم؛ هرکسی یک روز می میرد؛ پس بهتر است با شجاعت بمیرم نه با ذلت!

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
درود بر تو باد ای آزاد مرد