ملا اختر منصور :

حفظ وحدت اعضای طالبان را خواستار شد

بر اساس گزارشات، اختلافات درونی طالبان پس از تایید خبر مرگ ملاعمر همچنان ادامه دارد.
حفظ وحدت اعضای طالبان را خواستار شد
کد خبر: ۱۰۰۱۶۳
۱۴:۲۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، ملا عبدالمنان نیازی»، سخنگوی گروه منصور دادالله اعلام کرده است مذاکرات ملا منصور دادالله و ملا اختر منصور نتیجه ای در پی نداشته است.

در طرف دیگر ملا اختر منصور در پیامی خواستار حفظ وحدت و یکپارچگی میان اعضای طالبان شد.

در قسمتی از پیام وی به طالبان آمده است: امارات اسلامی متعلق به فرد خاصی نیست و خانه همه مجاهدان است.

در پی تشدید اختلافات ملامنصور دادالله، یکی از فرماندهان ارشد طالبان و ملا اختر منصور، رهبر فعلی این گروه، برخی از تحلیل گران از احتمال انشعاب طالبان سخن می گویند.

انتهای پیام/654
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha