۰

خبرهایی مبنی بر مرگ دختر صدام حسین در اردن

اخیرا اخباری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه «رغد صدام حسین» دختر صدام حسین پس از یک تصادف هولناک در عمان پایتخت اردن فوت کرده است.
کد خبر: ۹۹۸۰۹
۰۹:۰۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، این درحالی است که براساس گزارش خبرگزاری ارام اردن، برخی سایت های خبری به نقل از منابع اردنی از تصادف رغد صدام حسین در جریان یک حادثه رانندگی در عمان خبر داده اند. رغد صدام حسین از سال ۲۰۰۳م و پس از ورود نیروهای آمریکایی به عراق، عمان پایتخت اردن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کرد.

به گفته این منبع در اداره راهنمایی و رانندگی عمان، این حادثه در هنگام عبور اتومبیل خصوصی رغد صدام حسین از خیابان ملک عبدالله دوم در نزدیکی خروجی تونل «سعید بن جبیر» در منطقه «قلاع العلی» که از سوی راننده خصوصی وی هدایت می شد، رخ داده و منجر به مرگ راننده و زخمی شدن یکی از محافظان رغد و ایجاد شکستگی در برخی از نواحی بدن وی شده است.

از طرف دیگر اداره اطلاعات پیشگیرانه در مدیریت دفاع مدنی اردن نیز در این باره گفت: پس از وقوع حادثه، گروههای امدادرسانی به محل حادثه رسیده و کمک های اولیه لازم را به زخمی شدگان ارائه داده و جسد راننده را به بیمارستان التونتجی انتفال دادند.

منابع رسمی در اردن تاکنون هیچ اظهار نظری درباره حادثه رانندگی مرتبط با رغد صدام اراده نکرده اند اما فعالان سایت اجتماعی فیسبوک به مرگ رغد در این حادثه اشاره کرده اند در حالی که نمی توان این خبر را تایید کرد.

از طرف دیگریک روزنامه اینترنتی عرب زبان که از آمریکا منتشر می شود، با اشاره به اینکه خبرهایی که رسانه های خبری عرب زبان درباره مرگ دختر صدام حسین منتشر کرده اند، صحیح نیست، به نقل از منابعی که آنها را آگاه خوانده نوشته است: رغد صدام حسین در صحت کامل به سر می برد و در این حادثه هیچ اسیبی ندیده است. موضوع این است که یک حادثه رانندگی روبروی رغد صدام حسین در عمان رخ داده و اتومبیل وی به هیچ وجه تصادف نکرده است.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: