۱

القاعده حمله به انصارالله را تبریک گفت

یکی از سران ارشد شاخه القاعده در یمن، حمله انتحاری به نیروهای انصارالله را تبریک گفت.
القاعده حمله به انصارالله را تبریک گفت
کد خبر: ۹۹۳۷۲
۱۵:۳۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، "سعد العولقی" در پیامی علاوه بر تبریک حملات انتحاری گذشته علیه نیروهای انصارالله، حملات صورت گرفته علیه نیروهای علی عبدالله صالح را نیز تبریک گفت.

وی با ادعای این که "پیروزی نزدیک است"، از همه عناصر القاعده در شهرهای مختلف یمن خواست صبر پیشه کنند.

کارشناسان تأکید دارند که عناصر القاعده در یمن به صورت مستقیم از سوی عربستان سعودی پشتیبانی می شوند.

پس از استعفای عبدربه منصور هادی از ریاست جمهوری یمن و فرار او به عربستان و آغاز حملات تجاوزکارانه سعودی، عناصر القاعده با پشتیبای عربستان در یمن قدرت گرفتند و سازماندهی شدند، به صورتیکه در برخی مناطق یمن در حال درگیری مستقیم با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی هستند.

انتهای پیام/ 852
منبع: AL.ALAM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
لعنت بر همه اين حرامزادگان آل سقيفه از صدر تا ذيل شان باد
آمين