۰
معاون سازمان حج و زيارت خبر داد:

اعزام نزديك به چهار هزار زائر ايراني به مكه مكرمه

معاون حج، عمره وعتبات سازمان حج و زيارت گفت: با اعزام 2500 زائر ديگراز مدينه منوره به مكه مكرمه تعداد زائران ايراني در جوار خانه خدا به مرز چهار هزار نفر رسيد.
کد خبر: ۹۸۱۷۰
۱۱:۳۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
  به گزارش «شیعه نیوز»، حميد محمدي، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج وزيارت در گفت و گو باخبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج با اشاره به اينكه عمليات انتقال زائران از مدينه به مكه از روز يكشنبه آغاز شده است و تا 27 شهريور ماه ادامه خواهد داشت،افزود: يازده هزار زائر تا روز پنج شنبه آينده از مدينه به مكه اعزام خواهند شد.

وي افزود:زائران ايراني حج تمتع كاروان هاي مدينه قبل هفت يا هشت روز ابتدايي سفر خود را در مدينه منوره اقامت دارند و پس از زيارت بارگاه شريف رسول گرامي اسلام (صلی الله علیه و آله) و ائمه مظلوم بقيع(علیهم السلام) با پايان يافتن زمان اقامت در اين شهر در مسجد شجره محرم شده و راهي مكه مكرمه مي شوند.

معاون حج، عمره وعتبات سازمان حج و زيارت همچنين تعداد زائران مدينه قبل را 34600 نفر اعلام كرد وگفت: عمليات انتقال زائران به اين شهردرقالب 212 كاروان تا بيستم شهريورماه ادامه خواهد داشت.

وي اضافه كرد: اعزام بيش از بيست و هشت هزار زائر مدينه بعد به مكه مكرمه نيز از دوازدهم تا بيست وششم شهريور ماه طول خواهدكشيد.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: