۴۳

اظهارات مفتی سلفی علیه سید‌الشهدا (علیه السلام) و واکنش تند شیعیان

نائب رئیس حزب سلفی مصر مدعی شد که امام حسین (علیه السلام) در قیام علیه یزید بن معاویه و بیعت نکردن با او به عنوان خلیفه اموی اشتباه کرد.
اظهارات مفتی سلفی علیه سید‌الشهدا (علیه السلام) و واکنش تند شیعیان
کد خبر: ۹۱۶۰۷
۲۰:۳۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴


به گزارش «شیعه نیوز»، "یاسر یرهامی" نائب رئیس حزب سلفی مصر در پایگاه "أنا السلفی" مدعی شد که امام حسین (علیه السلام) در قیام علیه یزید بن معاویه و بیعت نکردن با او به عنوان خلیفه اموی اشتباه کرد.

در پی این اظهارات، پایگاه های اینترنتی ویژه شیعیان ، صوفیه و اتحادیه سادات (اشراف) با انتشار مطالبی به شدت واکنش نشان دادند.

"علی الرضا" یکی از رهبران اتحایده سادات و تعدادی دیگری از دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در مصر به کتاب "الجامع لاحکام القرآن" از "قرطبی" استناد کردند که نوشته است: هر کس با اهل بیت (علیهم السلام) دشمنی کند از شفاعت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) محروم می شود و داخل بهشت نخواهد شد.

شیعیان، صوفیه و سادات در مطلب خود تحت عنوان "پاسخ آتشین به ناصبی و از نسل خوارج "یاسر برهامی" نوشتند: سندی که امروز از "الجامع لاحکام القرآن" قرطبی ارائه می دهیم پاسخی محکم به اظهارات برهامی و دلیلی قاطع بر آن است که سلفی های مصر از اهل سنت نیستند بلکه از نسل خوارجند و بارزترین چیزی که در این سند آمده است حدیثی از پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) است که "ابن عباس" نقل کرده : " بگومزد و پاداشی از شما نمی خواهم جز دوستی نزدیکان من". یا حدیث دیگری از پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) که می گوید: بهشت بر کسی که به اهل بیت و عترت من ظلم کند حرام است.

در پایان این بیانیه آمده است: ای برادر مسلمان به این سخنان پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) نگاه کن... بهشت بر کسی که به اهل بیت ظلم کند حرام می شود چه برسد به کسی که آنها را کشت و اموالشان را به غارت برد.

انتهای پیام/ر.ش

منبع: SHIA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۴
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
انشااله در جهنم با يزيد محشور مي شوي.
ناشناس
United States of America
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
انشااله در جهنم با يزيد محشور مي شوي.
یوسف
Austria
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
تورو خدا نگاهش کن این خوارج رو ، حمافت از سر و روش می باره .
yas par para
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
با نام یا شهید
با سلام

اگر اقا جضرت امام حسین علیه السلام قیام نمی فرمودند که امروزه نه نامی از دین اسلام باقی مانده بود نه مسیلمینی وجود داشتند که در جای جای عالم پراکنده گردند
اقای شهیدان اگر اراده فرموده بودند باری تعالی سلطنت نه
فقط کره خاکی بلکه عموم عوالم را در ید قدرت مبارکشان
قرار می دادند
اما این گوهر بهشتی ان مقدار متواضع و فروتن بودند که حتی
کوچکترین خواسته دنیوی را نمی پسندیدند زیرا ایشان دنبال
سعادت ورستگاری وخوشبختی ونجات انسانها بودند

این شخص. نبایستی این گونه حرافی نماید بهتر است به کتب
اندیشمندان غربی اگر سواد دارد نگاهی بیندازد که هنوز انها
از قیام این مولا در حیرت اند و قرنها است با تحقیقات وسیع
عاحز هستند که این فداکاری و ایثار چگونه مسیر زندگی
بشریت رامتغیر نمود
که اینک من مسلمان شیعه ومحب این شهید عظیم الشان بر اثر
ایثار جان و خاندان و یاران ایشان. قادر به حیات معنوی و حتی
مادی ام از بامدادان تا شامگاهان نام و یاد این بزرگوار در زبان
قلب و زندگی ما جایگاهی خاص دارد
جانم فدایش
سعید
Germany
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
این سلفی ها بهتره به گذشتشون یه رجوعی بکنن
صد در صد نسلشون مورد داره
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
یک دعا میکنم در حقت مرد باش و آمین بگو:
خدا مرا با امام حسین و تو را با یزید محشور کند!
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
سلفي حرامزاده
معصومه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
همین مونده بود فقط شما در مورد قیام امام حسین (ع) نظر بدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
با با این حرامزاده ولد الرنا است چه میفهمد نصیحت را جواب اینها شمشیر دولب مولاست
عابدینی چافی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
لعنت الله علی القوم الظالمین . اللهم العن اول ظالمن و آخرهم .اللهم لولیک الفرج تا انشاالله خوارجین زمان را به ضرب شمشیر یداللهی اصلاح کند وانتقام خون بناحق ریخته شهدای تاریخ علی الخصوص شهدای کربلا بستاند
امينی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
اگر حلال زاده بود ومنافق نبود اين نظرسخيف را نمی داد بدانيد سلف اينها معاويه ويزيداست نه اهل بيت واصحاب پيامبر(ص)
امينی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
اگر حلال زاده بود ومنافق نبود اين نظرسخيف را نمی داد بدانيد سلف اينها معاويه ويزيداست نه اهل بيت واصحاب پيامبر(ص)
ناشناس
Germany
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
خدا لعنتش کنه
اجرش با حرمله ( لعنه الله )
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
مثل اینکه این فرد مانند یزید حرام زاده است که از یزید دفا می کند.
ناشناس
Spain
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
چقدر قیافه این مفتی ترسناک است.
سید محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
سلام. چرا نظر من نمیذارین؟ دفعه سوم هست که پیام میدم. می گید 12 ساعت، دو روز میگذره هیچ خبری نیست. اگه پیامها رو نمیذارین لااقل اعلام کنید که خودمون رو به زحمت نندازیم.
محمد علی
United States of America
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
ای حرامزاده ناقلا خلاصه اصل و نسبت را بما معرفی کردی ممنونم . ما نمیدانستم شما از خاندان یزید هستید .
قلبهای شما لیاقت معرفت خاندان پیامبر و اباعبدالله را ندارد و نخواهد داشت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
بعضي ها زنازاده اند
بعضي ها مثل اين ملعون . علاوه بر زنازاده بودن . حرامزادگي شان را بر سر مناره هم اعلام مي كنند !!!
ذلان ماهیدشت کرمانشاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
اینکه مثل خوارج در پیشانیش شاخ درآورده مزخرفات این دجال را چرا بازگو می کنید؟
امیر
United Arab Emirates
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
اللهم العن قتلک و ظلمک با ایاعبدالله الحسین ع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
همین گوه های اضافی رو خوردید که دارند چوب تو کون مرسی میکنند
بروید با همون یزید بیعت کنید و محشور شوید مفت خورها
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
ای مفتی شگم گنده مفت خوارتو بی شور معنی زیربار ذلت رفتن رانفهمیدی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
لعنت خدا بر دشمنان اهل بیت پیامبر
از جنایات داعش نفسمون بند امد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
با سلام و احترام نسبت به خواهر وبرادران شیعه، خونسردیتون را حفظ کنید .آقا اصلن حرف داره بیاد شهر ما بگه ببینم چی میگه؟ شیعیان محترم خونشون جوش نیاد ، خودم جای همتون ، نوکر آقا امام حسین علیه السلام هستم ، بیاد رو در رو بگه ببینم بعدش اثری ازش میمونه، خیلی دلم میخواد حرص داعشیا و این آدما را سرش در بیارم دلم خنک بشه.
پیرو ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
فقط میگم معلوم شد که حرامزاده ای
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
قیافه اش بدون حرف و حدیثی یه چن سالی حبس داره...
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
حقا که پسر هند جگر خواری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
خداوند شما حرامزاده هارو لعنت کنه که ازنسل ولد زنایزید هستین
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
خدا لعنتتون کنه دیروز کارهای یزید را تایید می کردین امروز هم کارداعش رو..ایشاا.. با همین دوستانتون تو قیامت محشور بشید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
ان شاالله هر چه زودتر شاهد قیام قائم آل محمد عج باشیم تا حضرت با دست یداللهیش رگ حیات این کثافتا رو خشک کنه
عجل الله تعالی فرجهم الشریف و سهل الله خروجهم فی یوم الخروج
ظفرپور
Germany
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
ای مفتی مفت خور حرام زاده ؛ شما یه زمانی درصحرا وبیابان سوسمارومور ملخ می خوردید شما واجداد خبیث تان به دست وشمشیر مولایمان علی (ع) ادم شدند « علمدارابوالفضل کجایی»
ظفرپور
Germany
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
به این اقای حرامزده خواستم بگم شما خیال می کنید اینجا هم سوریه وعراق ویمن است اینجا کشور امام زمان (ع) است در ۸ سال دفاع مقدس پدران وشهدای عزیز ما ؛ دیدیدکه .چه درسی خوب برایتان دادند؛ چطوردربرابر رزمندگان عزیزما گروه گروه ذلیلانه اسیر می شدید اما هنوز هم ادم نشدید « یا حسین یا حسین یا حسین »
محمدحسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
جای مهرعبادت برپیشانی داری عبادت شیطان خوش بحالت زقوم نوش جانت
ذاکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
حسین ابن علی علیم السلام بر اساس دستور قرآن کریم در مقابل حاکمان ظالم بنب امیه علیهم لعائن الله قیام کرد وخون مقدس سید الشهداء علیه السلام ویاران باوفای آنحضرت دین مقدس اسلام زنده مانده است انشاءالله این ناصبی ملعون با یزید وآل ابی سفیان مشهور خواهند شد انشا ءالله
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
این سلفی که از کل اسلام فقط ظاهرش رو فهمیده حق اینو نداره که نام مقدس سیدالشهدا (ع) رو بر زبان کثیفش بیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
هر كه با آل علي(ع) در افتاد ور افتاد.حق با علي و اولاد علي(ع) است.
کرد
Germany
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
به نازم به شمشیر دو لب مولایم علی (ع) که اجداد خبیث شما حرامزاده ها را به درک فرستاد
محمد رضا
United States of America
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
لعنت بر اون کسی که به نظرات منفی داده ملعععوووووووون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
اسم سیدالشهدا واسه دهن نجست خیلی بزرگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
خدا تو رو با،بابا یزیدت محشور کنه
مزدور ال یهود...
فضه
Iraq
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
هیچوقت فکر نمیکردم کسی یارای حرف زدن بر علیه «محبوب خدا» را داشته باشد.
ایوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
بوزینه جرام زاده کثیف تو اصلا می دانی پیامبر و حسین کیست کفتار پلید
مریم
Spain
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
دوستان خودتون روناراحت نکنیدسگ که پارس کردنبایدبهش محل بدی کوری چشم دشمنان اسلام السلام علیک یااباعبدالله.