۰

هیات انصارالله راهی مسقط شد

اخباری مبنی بر این امر منتشر شده است که یک هیات جنبش انصارالله وارد مسقط می‌شود تا با مقامات عمانی در خصوص حل و فصل بحران یمن گفت‌وگو کند.
کد خبر: ۹۰۰۳۶
۱۴:۳۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، عمان مجددا در مسیر میانجی‌گری برای حل بحران یمن قرار گرفته است. اخباری همچنین منتشر شده است که یک هواپیمای عمانی که حامل هیاتی از این کشور بود و به نظر می‌رسد مجوز ائتلاف ضد یمن را نیز گرفته بود وارد صنعاء شده و این هیات با مسئولان سیاسی وابسته به جنبش انصارالله دیدار کرد.

همچنین این هواپیما رهبرانی از جنبش انصارالله را به مسقط انتقال داد.

یکی از رهبران جنبش انصارالله در این خصوص در مصاحبه با خبرگزاری آلمان گفت که هیاتی از این جنبش برای بررسی مسائل مربوط به یمن به عمان خواهد رفت.

این منبع عنوان داشت که محمد ابوسلام سخنگوی جنبش انصارالله ریاست این هیات را برعهده دارد و علی القحوم از رهبران جنبش انصارالله و صالح الصماد، رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله در این هیات حضور دارند و بنا به دعوت مسقط برای بررسی راه‌های حل بحران و جنگ به پا شده علیه یمن راهی عمان می‌شوند.

این منبع خاطرنشان کرد که کنفرانس ژنو که قرار است اواخر ماه جاری میلادی برگزار شود از جمله مسائلی خواهد بود که این هیات به بررسی آن خواهد پرداخت.

پیشتر گزارش‌های خبری حاکی از این بود که هیات عمانی که راهی صنعاء شده بود با محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن دیدار کرد.

در همین حال منابع سیاسی یمنی این احتمال را دادند که هیات جنبش انصارالله در عمان مذاکراتی را با برخی از مسئولان ایرانی داشته باشد.

انتهای پیام/ 852
منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: