انصارالله: عربستان با جنایت بدنبال جبران شکست است

جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که عربستان سعودی با جنایت علیه ملت یمن بدنبال جبران شکست خود در این کشور است.
انصارالله: عربستان با جنایت بدنبال جبران شکست است
کد خبر: ۸۸۷۷۱
۱۳:۰۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصار الله گفت: عربستان با ارتکاب کشتار و جنایت وحشیانه بدنبال جبران شکست مفتضحانه خود در یمن است.

وی همچنین تلاش رسانه های وابسته به عربستان و هم پیمانانش برای گمراه کردن افکار عمومی را محکوم کرد و به عنوان مثال گفت که این رسانه ها تا مدتی از کنترل شبه نظامیان وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن بر فرودگاه صنعا سخن می گفتند و این درحالی بود که نبردها چندین کیلومتر آن طرف تر در جریان بود.

انتهای پیام/ ز. ا

منبع: AL.ALAM
برچسب‌ها: انصارالله عربستان
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha