۱۰

پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان

کد خبر: ۸۷۰۴۸
۱۳:۲۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش«شیعه نیوز»، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه تجاور به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان در حال پیگیری است گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در این رابطه ورود نیافته است.

علی مرعشی در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت شکایتی را در این رابطه مطرح کرده ولی ما به این مسئله ورود نیافته ایم.

وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از سازمان حج و زیارت سوال کنید چرا که بنده در جریان جزئیات بیشتر این موضوع نیستم.

انتهای پیام/ ص . خ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
رزمنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
هزاران لعنت بر آل سعود و وهابی های دروغگوی منافق صفت و عیاش .
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
این کثافت ها عمدأ این کار ها را میکنند تا ایرانیها حج نروند چرا حج عمره تحریم نمیشود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
ببخشین اشتباه منفی دادم!
حسین
Russian Federation
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
ای کفتار صفتان با دم شیر بازی نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
ما باید انتقام این عمل کثیف را از عربستان بگیریم انها به قصد وبه عمد خواستند به حیثیت ما ایرانیها تجاوز کنند.چرا مسولین ساکت مانده اند؟!!!!چرا حرکت طوفانی انجام نمیدهند؟!!!چطور میشود یک اشغال سعودی در ایران مست می کند ومیزند یک ایرانی را میکشد و ان موقع قوه قضاییه هیچ کاری نمی کند و اخرش هم که این حرکت را با نوگلان ما در فرودگاهشان انجام می دهند.بس است خفت وخواری.بس است این همه رذالت.بس است بس.
خودم
United States of America
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
چیز جدیدی نیست
از این دسته اخبار زیاده اما کسی منتشر نمیکنه
سالیانه ساله دارند به ایران وایرانی تجاوز میکنند کسی صداش در نمیاد
فرهاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
شیر شتر خوردن و سوسمار

عرب را به جایی رسیدست کار

که تاج کیانی کند آرزو

تفو بر چنین چرخ گردون تفو
گر بد رقم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
سلام
رضازرد کانلو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
تف به عرب سوسمارو ملخ خورکثیف
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
حیف اسم حضرت محمدکه رو پرچم این کشورکثیف هستش،به خدانبایدساکت بشینیم ،هرغلطی میخوان میکنن وماهاهیچی نمیگیم ،خداتو دل ماهاست به جای ریختن پول تو جیب این حرومزاده ها بهتره خدارو کنارخودمون حس کنیم...