۱۳
اختصاصی/

تصویر/اولین افسر زن بیشمرگه که در درگیری با داعش جان خود را از دست داد

بر اساس اعلام وزارت بیشمرگه ها در منطقه کردستان عراق، "رنکین یوسف" افسر نظامی بیشمرگه های کرد روز شنبه (دیروز) در درگیری با داعش در کرکوک عراق جان خود را از دست داد. وی اولین افسر زن از بیشمرگه هاست که در این راه جان خود را فدا کرده است. این وزارت اعلام کرده که زنان 18 سال است که دوشادوش مردان کرد می‌جنگند.
کد خبر: ۷۸۶۹۷
۲۰:۵۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:


انتهای پیام/ر.ش
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
هر کسی که از کشور و شرافتش دفاع می کنه انسان شریفیه.کاش شیوخ بی غیرت عرب از این زن خجالت بکشن.
ناشناس
Germany
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
راهت ادامه دارد خواهرم
امين
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
اري شهادت عاشق شهادتم ان شاالله قسمت منم بشه خوشابحالتون سراعتقادتون شهيد ميشيد داعشيهاي نامرد فقط يه امر بده اقامون سيد علي ناببدتون ميكنيم .فدايي ولايتم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
احسنت به غیرتت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
از خدا می خوام این شهیده را با مادر مون حضرت زهرا محشور کند الهی آمین
ناشناس
Germany
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
روحت شاد بانوی عزیز
ناشناس
India
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
غیرت فقط به مردی نیست ایواالله
احمد فدایی خامنه ای
Germany
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
شهادت در راه خدا نصیب هر کس نخواهد شد .شهادت این خواهر کرد با شرف درسی باشد برای مردان بی غیرت موصل
ناشناس
Iraq
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
درود بر او.
درود بر روح پرفتوحش.
ناشناس
Indonesia
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
احسنت بر این مرگ سرخ با غیرت و دوری از ذلت
راهت پر رهرو خواهرم
اللهم عجل لولیک الفرج
علی
Canada
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
آی ساده لوحی که آرزو می کنی خدا این خانم کرد را با سیده دو جهان خانم فاطمه زهرا (ع) محشور کند ، بدان که او کمونیست است وهیچ ارتباطی با دین خدا وحکم حجاب ندارد وتنها وتنها ناسیونالیزم کرد برای اومطرح است
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
کمونیست بودن و نبودن مهم نیست . مهم اینه که آدم برای دفاع از ناموس و شرف و وطنش کشته شود . بهتره یک مقدار دور از تعصب که نشانه جاهلیت است نظر داد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
درود برغیرتت روحت شاد