۱
اختصاصی/

حزب الله عراق از پاکسازی کامل مسیر منتهی به مرقد امامین عسکریین (علیهما‌السلام) خبر داد

یکی از اعضای این گردان در گفتگویی خبری اعلام کرد: در عملیاتها و درگیریهای متعددی که رزمندگان گردان حزب الله عراق در مناطق مختلف استان صلاح الدین داشتند مسیر منتهی به مرقد امامین عسکریین (علیهما السلام) کاملا پاکسازی شد.
کد خبر: ۷۵۲۸۰
۱۹:۵۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، گردان حزب الله عراق امروز دوشنبه از پاکسازی کامل مسیر منتهی به مرقد امامین عسکریین (علیهما السلام) در سامرا خبر داد.

یکی از اعضای این گردان در گفتگو با پایگاه خبری عراقی "المسله" گفت: در عملیاتها و درگیریهای متعددی که رزمندگان گردان حزب الله عراق در مناطق مختلف استان صلاح الدین داشتند مسیر منتهی به مرقد امامین عسکریین (علیهما السلام) کاملا پاکسازی شد.

وی افزود: داعش پس از تحمل خسارتهای بالای مالی و جانی در مناطق درگیری با حزب الله عراق ، به سوی مناطق شمالی در صلاح الدین و موصل فرار کردند.

گردانهای حزب الله عراق تحت عنوان گردان ابوالفضل العباس (علیه السلام) شناخته می شد پس از توسعه یافت و گردانهای کربلا  و زید بن علی نیز به آن اضافه شدند و مجموع گردانها به نام گردان حزب الله عراق شناخته می شوند.


انتهای پیام/ر.ش


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
سید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
ایجاد گروههای حزب ا... در کشورهای اسلامی از ابتکارت جمهوری اسلامی بوده، که امیدوارم وجودش وآرمانهایش تا ظهور حضرت قایم ادامه داشته باشد.