۴

تصویر/ لبخندی برای ابد

شهید "وسام شرف الدین" از رزمندگان حزب الله لبنان بود که سال گذشته، هنگام دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) شربت شهادت نوشید. یکی از عکس ها مربوط به روزهایی است که "وسام" در سفر حج بود و عکس دیگر، دقایقی پس ار پایان غسل و کفن آن شهید گرفته شده است. خنده ای که شهید شرف الدین پس از شهادت بر لب داشت، حیرت شاهدان را برانگیخت.
کد خبر: ۷۱۷۱۱
۱۵:۱۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:


انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
رحمت الله علیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
شهادت هنرمردان خداست (کلنا عباسک یازینب)
سید احسان پرسان فومنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
آقای ناشناس تمام جهان تشیع جمع شوند بند انگشت عباس ع نمی شوند آنوقت ما می گوییم همه ما عباس توییم ای زینب بلکه باید بگیم کلنا غلام عباسک یا زینب ما همه غلام عباس توییم ای زینب
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
يا حسين عليه السلام
والسلام