۱۹
اختصاصی/

تصویر/ آویزان کردن سرهای بریده مردم رقه بر روی کابل برق توسط داعش(+18)

تصویر زیر که به وسیله سایت الخبر پرس منتشر شده است سرهای بریده شده مردم شهر رقه سوریه توسط داعش را نشان می دهد که بر سیم های برق آویزان شده اند؛ جنایتی که خشم تمام بینندگان آن را برانگیخته است.
کد خبر: ۷۱۲۷۸
۱۶:۱۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:




انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
درود بر حیوانات وحشی که شرفشون از این آدم نماها خیلی خیلی بیشتره
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
لعنت خدا بر تروریست های گروه داعش...
ناشناس
Singapore
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
اولين باري نيست كه در اين سرزمين سرهاي بريده به نمايش در مياد
هزار و چهارصد سال پيش هم پدران حرومزاده شون اين كار رو كرده بودند.
عاشق
Russian Federation
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
مثل اینکه این قوم عادت دارن سرهای بریده را بر بلندی ها نصب کنند .!
در شام هم یزید ملعون سر مبارک اباعبدالله (ع) رو بر در کاخش نصب کرده بود...
این موجودات هم از نسل اون ملعونها هستن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
خدایا اقامون را برسان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
لعنت خدا بر دشمنان شیعه
فرشیدمیاندوابی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
اینایی که منفی میدن ازاوناهم کثیف ترن
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
الالعنتاله قوم الظالمین الا یومالقیامته اینهایاران پست شیاطینه روزگاروبدترین اوباشها وارازل کثیفووحشی وابسته به کثیفترین حکومتهای عصر این روزگارند.نابودوذلیل شوندانشاله.اللهم عجل لولیک الفرج...لبیک یامهدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
خداوند لعنتشون کنه.الهم عجل الولیک الفرج
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
شیعه ازاین کارهای احمقانه نمی ترسد زیرا درس شهادت رااز حضرت امام حسین (ع)آموخته است.لبیک یامهدی(ع) فاطمه (س)
آرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
به حق امام حسين خدا همه رانابود كنه
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
اللهم العن من ظلم حق مخمد(ص) و آل محمد(ص)
اناسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
نظرسازمانهاي حقوق بشر ،امريكاييها ،اروپايي هايي كه به اصطلاح مدافع مردم دنياهستند دربرابراين جنايات عيان چيست ؟؟
مهدی امام
Germany
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
خدایا این وهابیت کثیف را لعنت کن که به اسم اسلام این جنایات را انجام می دهند و اسلام ناب محمدی(ص)، دین رحمت ومودت را در نزد جهانیان ، دین خشونت و ترور معرفی می کنند. این تروریست ها مزدور صهیونیست هاهستند که با نقشه حساب شده مسلمانان را به جان هم می اندازند تااز تعداد مسلمان کم شود.
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
کاش میشدحداقل ازدرنده ترین حیوانات خداونددرس نوع دوستی بیاموزند.کاش حداقل مقام حیوان رامیشد به این جانیهاداد.خداوندواولیای خداحامی خون شهداهستند
الهه
Finland
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
شیعه رو از سر بریده میترسونن. شیعه با روضه حسین بزرگ خورده .نمیدونن که اگر رهبرمون لب تر کنه اذن جهاد بده همشون به چشم برهم زدنی نابود میشن.
لبیک یا خامنه ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
وحشت سراسر وجود آدم را فرا میگیره.یا صاحب الزمان
محمد فروهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
خدایا به حق مظلومیت امام حسین (ع) به حق تمام مقدساتت حق این حروم زاده هارو بزار کف دستشون. روی هرچی درنده و وحشیه کم کردن لعنت ابدی خدا بر شما بوی تعفنتون همه رو خفه کرده. اینم شد حقوق بشر؟ به ایران گیر میدن چرا همجنس بازی ندارید ولی کسی به این حروم زاده ها کاری نداره.
میر ابراهیم اردبیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
کاش نام الله و محمددر پرچمشون نبود رسوای جهان شدیم لعنت خدابرگروه کثافت داعش