۰

پلیس تونس سه مظنون تروریستی را به هلاکت رساند

یک منبع امنیتی تونس اعلام کرد پلیس این کشور صبح امروز دوشنبه با شلیک به سمت سه مظنون به مشارکت در فعالیت‌های تروریستی در منطقه‌ای در نزدیکی مرزهای الجزایر،‌ تمامی آنها را به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۶۹۵۹۰
۱۶:۲۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COMَ شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از رویترز، یک منبع امنیتی تونس اعلام کرد نیروهای پلیس این کشور امروز دوشنبه به سمت سه مظنون به مشارکت در فعالیت‌های تروریستی در نزدیکی مرز الجزایر شلیک کرده و آنها را قتل رساندند. چندی پیش بود که نیروهای الجزایری نیز در سمت مقابل مرز، 7 شبه‌نظامی را به هلاکت رساندند.

به گفته این منبع امنیتی، درگیری صبح امروز دوشنبه و زمانی آغاز شد که نیروهای امنیتی به یک خانه در شمال غرب "جندوبه" یورش بردند، به گفته وی پس از حمله ماه گذشته پلیس در این منطقه که بر اثر آن سه نیروی ارشد تروریست‌ها کشته و یک شهروند غیرنظامی مجروح شدند،‌ افراد مسلح فعال تغییر چهره داده بودند.

نیروهای امنیتی و پلیس تونس در حال حاضر درگیر مبارزه با شبه‌نظامیان افراطی جنبش وهابی "انصار الشریعه" هستند، جنبشی که پیشتر و در اوایل سال جاری میلادی از سوی ایالات متحده آمریکا در لیست گروه‌های تروریستی قرار گرفته بود.

خبرگزاری دولتی الجزایر نیز جمعه پیش گزارش داد که نیروهای نظامی الجزایر 7 فرد مسلح را که از مرز تونس و الجزایر عبور کرده و وارد این کشور شده بودند را به قتل رساندند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: