۰

نجات 3 پیرزن علوی از چنگ تکفیری‌ها + تصویر

نیروهای ارتش سوریه روز گذشته در یک عملیات ویژه توانستند 3 پیرزن از طایفه علویان سوریه را از دست گروه‌های تروریستی نجات دهند.
کد خبر: ۶۹۳۶۱
۰۹:۰۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»،  نیروهای ارتش سوریه موفق شدند سه زن علوی ساکن منطقه ریف لاذقیه را که مدتی پیش توسط تروریست‌های تکفیری ربوده شدند بودند نجات دهند.این پیرزنان حدود 7 ماه پیش به همراه عده زیادی از زنان و کودکان منطقه ریف لاذقیه توسط گروه‌های تروریستی ربوده شدند و هنوز سرنوشت عده ی زیادی از آنان نامشخص است.

نیروهای ارتش روز گذشته پس از شناسایی محل نگهداری این سه پیرزن برای نجات آنان وارد عمل شدند و آنها را از چنگ تروریست‌ها نجات دادند.یکی از پیرزن‌‌های رها شده گفت: خدا نیروهای ارتش را حفظ کند، خدا نیروهای ارتش را بر افراد مسلح پیروز کند.یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: پس از اطلاع از محل نگهداری این افراد از دو محور وارد عمل شدیم.



پس از اینکه وارد شدیم به سوی ما به شدت تیراندازی شد. گروه دوم از محور دوم با افراد مسلح درگیر شد تا عقب نشینی کنند تا گروه اول بتواند پیشروی کند. پانصد متر افراد مسلح را به عقب راندیم و با افراد مسلح درگیر شدیم و افراد مسلح به پشت کوهها عقب نشینی کردند.گفتنی است که گروهک‌های تروریستی تکفیری چندین ماه پیش به روستاهای علوی‌نشین ریف لاذقیه شمالی سوریه حمله کرده و در آنجا تعداد زیادی از کودکان و زنان این روستاها را قتل عام کرده و عده زیادی از آنان را نیز به اسارت گرفتند.

منبع: ابنا

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: