۱
اختصاصی/

اخوان المسلمین، نزدیکترین گروه ها به حق است! + تصویر

برخی از فعالان اینترنتی سعودی و مصری با انتشار فتوایی که خود مفتی های این کشور در مورد اخوان صادر کرده اند به نوعی عربستان را به چالش کشانده اند. این فتوا که هنوز بر سایت کمیته رسمی صدور فتوای سعودی وجود دارد چندی پیش صادر شده است، فتوای مذکور به شماره 6250 می باشد و در آن اخوان المسلمین به عنوان یکی از نزدیکترین گروه های اسلامی به حق معرفی شده است!
کد خبر: ۶۹۳۵۲
۱۸:۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

 به گزارش «شیعه نیوز»، روابط میان اخوان و سعودی به اوایل شکل گیری حرکت اخوان بازمی گردد به نحوی که بنیانگذار این حرکت حسن البناء خاطراتی را در این مورد تعریف می کند.

پیروزی جمال عبدالناصر در سال 1952 میلادی باعث فتح روابط جدیدی میان اخوان و سعودی شد زیرا پس از تشکیل حکومت توسط عبدالناصر مشکلاتی میان او و اخوان بروز کرد، در این زمان خود ملک سعود برای وساطت میان اخوان و حکومت مصر وارد عمل شد و بدین ترتیب روابط میان ریاض و جماعت اخوان، دچار پیشرفت زیادی گردید به نحوی که بسیاری از رهبران اخوان مصر را ترک و به سعودی سفر کردند؛ این روابط دوستانه اگر چه با اختلافاتی همراه بود اما کم و بیش ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش حکم پادشاه سعودی به تمام روابط پایان داد.

وزارت کشور آل‌سعود در بیانیه‌ای که به امضای پادشاه عربستان رسیده بود، ورود اعضای اخوان المسلمین به خاک این کشور را ممنوع اعلام کرده و افزوده بود دستگاه قضایی عربستان همه اشخاص مرتبط با اخوان المسلمین را که پیش تر اعلام شده ، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

برخی از فعالان اینترنتی سعودی و مصری  با انتشار فتوایی که خود مفتی های این کشور در مورد اخوان صادر کرده اند به نوعی عربستان را به چالش کشانده اند. این فتوا که هنوز بر سایت کمیته رسمی صدور فتوای سعودی وجود دارد چندی پیش صادر شده است،  فتوای مذکور به شماره 6250 می باشد و در آن اخوان المسلمین به عنوان یکی از نزدیکترین گروه های اسلامی به حق معرفی شده است!


 




انتهای پیام/ ز.غ
 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
علی
United States
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
به همین خیال باشید بدبختها با آن رئیس فرشته صفت لعین(بن باز)!!!