۰

دفاع تمام قد رئیس فهرست العراقیه از عربستان !

رئیس فهرست العراقیه در واکنش به سخنان اخیر نخست وزیر عراق در خصوص حمایت قطر و عربستان از تروریسم، مدعی شد که عربستان قاطعانه در برابر گروه های تروریستی ایستاده است.
کد خبر: ۶۹۱۳۵
۱۵:۰۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، "ایاد علاوی" در کنفرانس خبری به همراه شماری از اعضای فهرست العراقیه مدعی شد؛ عربستان در برابر گروههای تروریستی قاطعانه ایستاده است.

وی با اشاره به اقدام ریاض در گنجاندن گروههای القاعده، داعش، حزب الله عربستان و اخوان المسلمین در فهرست تروریسم، افزود: نوری مالکی از این خبرها اطلاع ندارد.

علاوی این سوال را مطرح کرد که چگونه نوری مالکی کشورهای عربی و عربستان را به حمایت از تروریسم متهم می کند بدون اینکه دلیلی بر اتهامات خود ارائه کند.

وی افزود: تصمیم عربستان برای مبارزه با تروریسم قاطع است.  

علاوی همچنین خواستار استعفای نوری مالکی و تشکیل دولت موقت تا برگزاری انتخابات شد.  

نوری مالکی اخیرا در مصاحبه ای تلویزیونی، عربستان و قطر را به راه انداختن جنگ علیه عراق متهم کرده است.

"نوری مالکی" گفت: دلیل این اتهامات، گروه‌های طایفه‌گرایی هستند که با اهداف خارجی و با تحریک عربستان و قطر فعالیت می کنند.
وی در مصاحبه با شبکه "فرانس 24" اظهار داشت: این دو کشور به صورت مستقیم از طریق سوریه به عراق حمله می‌کنند و آنها مانند سوریه، علیه عراق هم اعلام جنگ کرده‌اند و متأسفانه دلایل این کار طایفه‌ای و سیاسی است.

مالکی ادامه داد: عربستان سعودی و قطر به صورت علنی علیه نظام عراق اعلام جنگ کرده اند. آنها سران گروه های تروریستی و طایفه‌ای و تکفیری و القاعده را پناه می‌دهند، و افراطی‌هایی را که از کشورهای اروپایی مانند بلژیک و فرانسه و دیگر کشورها می‌آیند، سازماندهی می‌کنند.

منبع: العالم

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: