۰

منامه، ایران را به دخالت در مسائل داخلی خود متهم کرد

به دنبال انفجار منامه بحرین مقامات این کشور بار دیگر ایران را به دخالت در مسائل داخلی این کشور متهم کردند.
کد خبر: ۶۹۱۳۲
۱۴:۴۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم؛ دادستانی کل بحرین اعلام کرد: متهمان پرونده انفجار در منامه که اکنون بازداشت هستند اعتراف کردند، برای عملیات تروریستی خود از گروه‌های تروریستی خارجی راهنمایی می‌گرفتند.

مقامات بحرینی اعلام کردند: در حادثه انفجار هفته گذشته در منامه، که در آن  3 مامور پلیس بحرینی کشته شدند، افراد متهم این پرونده اعتراف کرده اند که برای انجام این اقدامات خود از گروه‌های تروریستی در خارج از بحرین آموزش دیدند.

مقامات دادستانی بحرین گفتند بعد از وقوع این انفجار  ماموران بحرینی موفق شدند 4 متهم را در این مورد بازداشت کنند. 4 متهم این پرونده بعد از بازجویی ضمن اعتراف به مشارکت در این انفجار اظهار داشتند که خود به اتفاق چند نفر دیگر در سازماندهی این انفجار نقش داشتند.

دولت بحرین بار دیگرایران را به دخالت در امور داخلی خود متهم کرد.

مقامات بحرینی در همین خصوص با تکرار ادعاهای پیشین خود گفتند: تهران با دخالت در امور داخلی منامهتلاش می کند ضد پادشاهی بحرین وارد عمل شود.

دولت بحرین در خصوص این انفجار مدعی شده است: برخی از متهمان و دست اندرکاران این انفجار هم اکنون در خارج از بحرین به سر می برند.

دادستانی بحرین هم اعلام کرد: برخی از متهمان در خاک بحرین نیستند، اما دادگاه بحرین برای این متهمان حکم‌های غیابی صادر کرد و  برخی از متهمان به 5 الی 15 سال حبس محکوم شده‌اند.

دادستانی این کشور همچنین  افزود: اگر مظنونان این پرونده برای رفع شک و شبهات بهاین کشور باز نگردند  امکان دارد تابعیت آن‌ها به عنوان شهروندان بحرینی باطل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/ ح . ا

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: