۱
مکیال المکارم. . .

جهالت برخی شیعیان عامل اذیت امام عصر(عج الله تعالی فرجه)

در توقیعی از آن حضرت روایت است که: جاهلان شیعه و احمق های آنان و کسانی که دینشان مانند پشه ای است ما را اذیت می کنند. . .
کد خبر: ۶۹۱۲۴
۱۴:۰۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

«شیعه نیوز»: "مکیال المکارم فى فوائد الدعاء للقائم" یکى از کتاب هاى ارزشمند شیعه، نوشته آیت‏اللّه‏ سیدمحمدتقى موسوى اصفهانى(1348 ـ 1301ق) است که به قصد اداء حق حضرت بقیة‏اللّه(عج الله تعالی فرجه) که حقش بر گردن ما افزون‏تر از همه مردم است، احسانش بیشتر و بهتر از همه شامل حال خلق مى‏شود و نعمت ها و منت ها بر ما دارد، به رشته تحریر درآمده است.

اصل کتاب به زبان عربى است و مؤلف در مقدمه مى‏نویسد:

"چون ما نمى‏توانیم حقوق آن حضرت(ع) را ادا نماییم و شکر وجود و فیوضاتش را آن طور که شایسته است، بجا آوریم بر ما واجب است آن مقدار از اداى حقوق آن حضرت را که از دستمان ساخته است، انجام دهیم. . . بهترین امور در زمان غیبت آن حضرت(عج الله تعالی فرجه)، انتظار فرج آن بزرگوار و دعا براى تعجیل فرج او و اهتمام به آنچه مایه خشنودى آن جناب و مقرب شدن در آستان اوست، مى‏باشد."

ترک کردن حق خودش برای ما

حضرت قائم(عج الله تعالی فرجه) حق دنیا و آخرت خودش را به سود ما ترک و رها فرموده و خواهد فرمود، اما در دنیا سابقا دلایلی آوردیم که حضرت آنچه در دست ماست را برایمان مباح کرده است.

و اما در آخرت در بحار از امام صادق(علیه السلام) روایت شده است که فرمود: هرگاه روز قیامت شود خداوند حساب شیعیان ما را برما قرار می دهد. پس آنچه از گناهان بین آنها و بین خدا باشد، محمد(صلی الله علیه وآله) از درگاه الهی برایشان طلب بخشش می کند و آنچه بین آنها و بین مردم بوده باشد از مظالم محمد(صلی الله علیه وآله) آن را از طرف ایشان ادا خواهد ساخت و آنچه بین آنها باشد ما به آنها می بخشیم تا بدون حساب وارد بهشت شوند.

تحمل اذیت از دست ما


در توقیعی از آن حضرت روایت است که: جاهلان شیعه و احمق های آنان و کسانی که دینشان مانند پشه ای است ما را اذیت می کنند.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
سید دوستدار ولایت
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
فدای مظلومیت شما مولا جان .

اللهم عجل لولیک الفرج . . . . .